Mitä tarkoittaa sanonta pakokauhu??

Avainsanat: pakokauhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 21:31

Kauhean pakottava tila. Ei ole hyvä olla itsellä ja muilla mukanaolijoilla. Vähän samantapainen kuin paniikkihäiriö. Rynnätään ympäriinsä niinkuin päättömät kanat.

Kysyjän kommentti

Näin on..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 13:36

No eikös se tule ihmisille, jotka näkevät edessään jotain pahaa tapahtuvan ja perääntyvät paikalta
sitten. Siinähän nuo tallovat toisiakin kuoliaaksi, jos isompi joukko on paikalla.
Samalla laillahan se kosketaa yksittäistäkin ihmistä, ei halua mennä paikkaan , jos tietää edessäolevan esimerkiksi pahan kolarin, minä saisin jo siinä pakokauhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 13:47

Se on tunne tila jossa on niin kauhuissaan jotta pakoon on lähdettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 17:32

Tulee mieleen paniikinomainen tunne että on päästävä pois konstilla millä hyvänsä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 19:03

Ahdistava olotila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2010 - 20:53

Oikeasti jos maistelee tuota sanaa niin on aika erikoinen. Pako ja kauhu. Pelkää pakoa - näin ymmärtäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 11:05

Jokin järkyttävä kokemus, joka saa ihmisen kauhun valtaan ja jos hän lähtee vielä pakoon tilanteesta, syntyy sanonta pakokauhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 18:27

Arvosttelun ja hyljätyksi tulemisen pelkotila.Vetäytyy yksinäisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:24

Paeta kauhuissaan.