Missä paikoissa ovat seuraavat kesätahtumat?Munamarkkinat?Tomaattikarnevaalit?Heinähässäkkä?Kukoistava puutarha?

ja Kukkolafästi?

Avainsanat: kotimaa tapahtumat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 09:32

Laitilassa Munamarkkinat, Kukkolafest taas Kukkolankoskella Tornionjokilaaksossa.
Tomaattikarnevaalit = Närpiössä mutta tuo heinäshow on tuntematon asia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 09:15

Munamarkkinat taitaa olla Laitilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 09:35

Mynämäellä ajetaan Munaränni!

Lisätty: 05.06.2010 - 13:56

"Tomaattikauppias Närpiöstä, näytteet päässä", totesi kaupparatsu aikoinaan krapeliaamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 10:59

Munamarkkinat ovat Laitilan munapitäjässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 11:05

tomaattikarnevaalit Närpiössä, i Närpes Tomatkarnevalen 2-3 juli 2010

www.nrc.fi/karneval/

Heinähässäkkä 19.6 Kerkonkoski

www.kerkonkoski.fi/keskustel...topic=16.0

Munamarkkinat Laitilassa 19.-20.6.2010

www.munamarkkinat.fi/

Kukoistavia puutarhoja löytyy ympäri Suomenniemen, esim. Mikkelinpuistosta :

portal.mtt.fi/portal/page/po...tatus=show

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 15:33

Otetaan nyt ne munamarkkinat ensimmäiseksi, etteivät mätäne jos tulee helteet.
19-20-6- 2010 perinteinen viikonlopputapahtuma Laitilassa. Sinne saapuu yleisöä tuhatmäärin.
Järjestetty jo vuodesta 1972 lähtien.

Närpiössä pidetään tomaattimarkkinat 2-3.7.2010 on kanssa koko perheen tapahtuna.
On mukana musiikkia, karnevaalia ja markkinakojuja. Muistuttaa Espanjan markkinatouhuja.

Heinähässäkää taitaa olla eripuolillakin, mutta Savitaipaleella on 17.7.2010 heinähässäkkä ja heinänheiton MM-kisat Ainolan pihamaalla.

Kukoistava Puutarha 1-2.7.2010 Mikkelinpuistossa Mikkelissä.

Lähteet:
google tarvitsin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2010 - 20:45

Ja täällä meidän pihassa ovat kaikki koko kesän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 10:55

Laitilassa on munamarkkinat ja Espanjassa heitellään tonnikaupalla tomaateja ihmisten päälle. Kai Suomessakin sen kaltainen tapahtuma on, mutta heinähässäkkää en ole edes koskaan kuullut. Mutta nythän tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 14:50

Laitilassa järjestetään munamarkkinat, tomaattikarnevaalit ovat Närpiön kunnan kesäjuhla, HeinäHässäkkä ja Heinänheiton MM-kisa 2010 ovat Savitaipaleella, ja kukoistava puutarha on tapahtuma Mikkelissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 21:04

Kaksi tunnistan joukosta, joissa olen käynyt. Laitilan munamarkkinat ja Närpiön tomaattikarnevaalit. Olen myös käynyt Askaisten kurkkumarkkinoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 14:45

Green Day-tänään Helsingin Kyläsaaressa
www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1904409