Mitkä asiat saa ihmisen onnelliseksi??Kertokaa?????????????????

Lisätty: 05.06.2010 - 17:38

Voihan sinua Papiti,kun annoit ihanan vastauksen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 11:24

Ihmisen saa onnelliseksi jokainen asia joka tuottaa mielihyvää vaikka vain ohikiitävän hetken olipa se sitten mikä asia tahansa. Onnellisuuteen ei siis aina tarvita suuria, näyttäviä ja äänekkäitä asoita jotka kohdatessaan ihmiseltä menee jalat alta niin mahtavalla voimalla että sitä voi verrata lähes pyörremyrskyyn luonnossa. Myös pienet, lähes huomaamattomat asiat voivat tehdä ihmisen onnelliseksi ja vieläpä yllättäen, ennalta arvaamattomalla hetkellä, tai tavalla.

Kysyjän kommentti

Kiitos vatauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 05:55

Olet jo matkalla onneen,kun huomaat että epäonni on ainoastaan yksi sen mutka

Lähteet:
Positiivarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 07:08

Pitääkö kertoa kaikki? Niitä on niin paljon. Minut näkee onnellisena Onnelassa, kotona ja rantamökilläkin. Joku läheisen huomiointi ja välittäminen...oikeastaan koko elämä tällä hetkellä. Rakkaus tekee onnelliseksi, ainakin Liisukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 08:24

Kyky huomata hyvin olevat asiat, tieto siitä, että ns. epäonnellakin on tarkoituksensa kasvattajana ja ettei epäonnikaan kestä ikuisesti. Taito elää hetkessä - ainakin ajoittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 08:46

Yksinkertaiset,pienet asiat ja sellainen isompikin asia kuin pysähtyä mietiskelemään ja tajuta huomaamaan,että sitä on TERVE(ainakin noin suurinpiirtein)....;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 09:40

Pistitpä pahan kysymyksen.
Tämä on todella vaikea vastata asioita on satoja..
Mutta sanotaan nyt hiukan, omat lapset, lapsenlapset, omat vanhemmat ym.ym....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 09:41

tänään tulee poika luokseni taas. viipyy useamman päivän - ja kun ajattelen että heinäkuussa muuttaa kokonaan luokseni, se on onnellinen ajatus. kompensoi kaikkea muuta p***kaa mitä eteen tulee..............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 09:55

on niinpaljon asioita jotka saa onneliseksi , mutta nyt just muuta kymmen minuuttia sitten tyttärentytär soitti ja sai mummin jopa ylppiäx .. oli hänellä niin huippuhyvä tokari ... mummi kyllä palkitsee hänen ahkeruutensa , kun hän tulee mummilaan .. keksin meille jotain huippuhauskaa ...eikä pientä rahamäärääkän voi pois sulkea ... ylimalkaan olen kaikkines päivines aikas onnelinen " tytön tyllerö "... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 14:25

Minulla on koti, hyvät lapset ja jokapäivälle on leipä siunaantunut. Joka aamu on armo uusi ja illalla kiitän kaiken hyvän antajaa. Ja kiitänpä tästä nykyisestä terveydestänikin, vaikka se ei ihan niitä parhaimpia olekaan. Seppo Kohvakan laulun sanoin:

"Oon onnellinen vaeltaja käyn maailmasta parempaan, ei siellä tuskaa vaikeuksia, on kirkas määrä matkallain.
Saan nähdä Isän taivallisen, ei enään tarvis harhailla. Käyn yli virran voittajana ja olen vihdoin
kotona.
Pian kaikuu laulul vapaudesta, saa luonaan rauhan sieluni. Kunnia suuri kanssaan olla nyt elää
saa ja iäti.
Saan nähdä rakkaan Vapahtajan, Hän kerran kuoli tähteni, käyn yli virran voittajana
ja olen vihdoin kotona.
Näin onnellisena olen nyt ja odotan onnellista tulevaisuuttani".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 17:24

Tämä vanha vitsi pätee ainakin naisten osalta:

KUINKA TEHDÄ VAIKUTUS NAISEEN?

-kehu
-suutele
-pidä hyvänä
-rakasta
-silitä
-kiusoittele
-tee hänen olonsa mukavaksi
-suojele
-pidä hänestä kiinni
-tuhlaa häneen rahaa
-vie ulos syömään
-kuuntele
-välitä
-seiso hänen rinnallaan
-tue
-mene hänen vuokseen maailmaan ääriin

KUINKA TEHDÄ VAIKUTUS MIEHEEN?

-ole alasti
-tuo olutta

Jos tuo ei toimi, niin kannattaa kokeilla kääntää osat toisinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2010 - 20:40

En enää muista mistä olen tullut onnelliseksi, siitä kun on aikaa. Lastenlapset ovat ainoa ilo ja onni elämässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 14:54

Elämän kauniit asiat, rakkaus ja lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:58

Paljonhan niitä on. Mamma ensimmäisenä, sitten pojat ja kaikki lastenlapset. Niitähän on kohta kuusi (pari viikkoa odotellaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 08:47

Kyllä ne on läheisemmät ihmiset ekana.Kun saa olla terveenä.Tapaamiset.
Mä olen ollut onnellinen elämässä niin paljon että kiitos.Minun tekee pahaa jos näen jonkun voivan pahoin.Tuosta voi lukea lisää papitin kirjoituksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 00:40

onni löytyy monista paikoista ja asioista, tässä yksi

rajavartija.blogspot.com/200...auhaa.html