Joko napsuttelijat lomailee kun on ollut liikenne aika vähäistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 03:15

Näyttää olevan aika vähissä..taitaa yökypeli kanssa painua pehkuihin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 07:07

Sivuston uudistus varmaan vaikuttaa jonkinverran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 07:17

Osa varmasti lomailee ja ehkä tuo Teerimäen vastaus on myös yksi syy. Itselläkin meni vähän aikaa ennen kuin toivuin "järkytyksestä"..Kesällä on niin paljon muuta, että jää esim. telkkarin katsominenkin tosi vähiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 08:29

Kesä varmaankin vetää ihmiset ulkoilemaan ja pois ruudun äärestä. Itsekin käyn Napsussa vähemmän aikaa kuin aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 09:53

Ei vielä ainakaan me lomailla, vasta elokuunpuolessa välissä.
Mutta kyllä iltaisin tulee oltua kävelemässä usein kun on kaunista luontoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 15:51

Ommoo lommoo tässä pidin netin kanssa, mutta kyllä sitä ulkona on nyt maltettava olla, silloin kun on hyvät säät. Antaa napsujen napsutella, niitä tulee aina uusia kuin kolmosen raitiovaunuja
Helsingissä ja molemmin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2010 - 20:37

Hiljaisuuden takia tätä muoria rupesi väsyttämään ja painui unten maille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 23:01

tähän vuodenaikaan olen enempi niinkuin ulkoruokinassa ja harvemmin tulee poikettua täälläkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 14:56

Kohtapuolin lomat alkavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:47

Eilinen päivä meni muissa hommissa, kuten tämäkin päivä. Nyt sitten napsutellaan senkin edestä.