Nyt kuvassa on erikoinen puu, mikä?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...6--Orlando

Avainsanat: masto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 19:19

Sori vaan en pystynyt sanomaan mikä puu oli kyseessä .Kuvahan muuten ihan jees.Kuusihan se oli jonkin lainen ylös pyrkivä.En tiedä valkeniko muille.Kuvat on aina kivoja, lähettää kuka hyvänsä.Niitä kiva katsella .Toiset osaa toiset ei. Kun vielä napsutellaan, sekin paljon ,ennen ei yhtään napsutusta.
Ihana napsutella.Kivaahan se olisi.

Kysyjän kommentti

Jenkit ovat alkaneet naamioida linkkimastoja puiksi! En minäkään osaa sanoa mitä puuta betoninen masto markkeeraa oksineen. On kyllä paremman näköinen luonnossa kuin meidän teräshirviöt?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 00:07

Voisiko sinikataja kasvaa noin isoksi

Lisätty: 05.06.2010 - 03:05

Mastoon en kyllä sitä osaa yhdistää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 18:30

liekö joku puhelin / sähkötolppa johon joku lieko on kietoutunut.
ei kyllä osaa arvata mikä . ameriikas on kaikki niin ihmeellistä ja kummallista ja suurta.
ainakin omat sukulaiseni suomesta aikanaan usaan menneet ja nykyinen sukupolvi siellä ovat aika rasisteja, vaikka itsekkään eivät ole alkuperäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 22:38

Oli han mikä tahansa, niin kuvasta ainakin näyttäisi siltä että on saanut kovia kokea
latva katkottu ja oksatkin näyttävät lähinnä uudelta kasvulta (onkohan joltakulta jäänyt mastonteko kesken?)

noihin mittoihin kasvavat ainakin Punapuu (Sequoia sempervirens) jaDouglaskuusi (Pseudotsuga menziesii), tosin niin oksasto vapaasti kasvaneina on tuuheampi ja oksat pidempiä