Aiotteko tulla?

www.tapahtuma.tv/index.php?t...e_ID=38708

Lisätty: 12.06.2010 - 09:05

Voi teitä kun ei hengenravinto kelvannut - kaukana pysyin minäkin niistä juhlista. Ei oikein maistunut. Kiitos vastanneille.

Avainsanat: lähetysjuhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 07:18

Mie en harrasta tämän sortin juhlia ollenkaan, mutta hieno tapahtuma se silti varmasti on.

Kysyjän kommentti

Kiitos, en minäkään. Kaupungilla oli mahdoton hössötys moisista bileistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 23:54

Taidan jättää nämä juhlat väliin..kun on kiireitä..eikä kyllä muutenkaan kyllä kiinosta...Sori ..vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:15

Varmasti hieno tapahtuma ja vahvoja naisia,mutta ei kuulu tapoihini osallistua lähetysjuhliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:15

Kiitos kutsusta, mutta jää käymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 10:00

Samoin en harrasta tällaista juhlaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 11:01

Kiitos kutsusta, mutta valitettavasti tämäkään tyttö ei aijo tulla noihin juhliin mukaan sillä ne eivät ole ihan minun makuuni ja saattaisin (vaikka nuo juhlat olisivat kuinka upeat tahansa) pitkästyä niissä varsin nopeasti mielenkiitoisen seurattavan puutteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 16:17

No nyt Ida saat myötämielisen vastauksen, vaikka en kyseessä oleville juhlille tule.
Minulla on Isossa Kirjassa täällä Keuruulla Juhannuskonferenssi 23.6.-27.6.2010.
Olen jo vuosia halunnut sinne, mutta matka ollut esteenö. Nyt kun olen paikkakuntalainen,
menen aivan varmaan sinne hakemaan hengen ravintoa.
Kuka mistäkin, kunnioitan toisten valintaa, mutta pidän tämän ratkaisun avaimet omassa kädessäni.
Tavataan siis siellä juhannuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 18:24

Hieno tapahtuma, mutta tänä vuonna jää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:36

Ei kuulu minun ohjelmaani ja tuskin koskaan tuleekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 09:19

En ole koskaan osallistunut tuonkaltaisiin tapahtumiin eli ei nytkään.