Mikä laulaen tulee se viheltäen menee.Onko tuo tänäpäivänä totta.Tulee se mistä ammatista tahansa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 09:50

Jokseenkin pitää paikkaansa, ennen jäi vähän enemmän sukanvarteen, Eurojen myötä kaikki on kallistunut.

tässä pari esimerkkiä:

Ennen sai citymarketistä 10 markalla 10 litraa maitoa ja nyt tuo maito maksaa melkein 1 euroa litra.
Ja jos otetaan huomioon kirpputorit, niin myyjät jotka ennen myivät jotakin markalla niin nykyään myvät eurolla.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 18:26

Sanoisin näin euron aikaan, et mikä rankalla työnteolla tulee, se viheltäen menee. Tosin riimitystä pitäis vielä hioa, jos täst uuden laulun värkkäis:)

Lähteet:
kukkaroni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 18:51

Näin aina Irwin Goodmanilla (oik. Antti Yrjö Hammarberg) aikoinaan lauloi ja hyvin toteutui. Ryysyrantakin Hattulassa meni vasaran alle. En osaa laulaa joten ainoastaan se menokäsite on tuttu minulle, valitettavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 19:04

Kyllä ainakin eläkeläisenä pien sellaisena tuntuu, että miten sitä pärjää aina kuukauden,
siihen kun tulee ylimääräisiä menoja aina kuitenkin, mitä ei ole osannut huomioida.
Viheltääkin osaan, mutta olan kyllä tarkan euron akka. enkä ole laulaen eurojani saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:41

Kyllä pitää. Rahanohimarssipäivän jälkeen tuon pian tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 01:20

En osaa kyllä laulaa,mutta raha mikä tulee menee todella kovaa kun viheltää....yritän välillä viheltää pikkuisen hiljempää...että ei menisi ihan kaikki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 01:23

helposti saadusta ei ole niin vaikea luopuakkaan, niinhän se on ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 18:40

Jeps, totta kuin vesi. Enkä jotain saan sukanvarteen. On paljon esimerkkejä joissa euro rinnastetaan markkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:26

Rahahan on käyttöä varten kehitetty arvopaperi. Kyllä kaikki tahtoo kulua viheltämällä. Laulamalla taas en ansaitsisi juurikaan mitään. Totta toinen puoli.