Ihanaa aamua napsut. Miten päiväsi alkaa?

Lisätty: 04.06.2010 - 06:43

Join tuossa kaikessa rauhassa aamukahviani ja telkkarista sattumalta näin tämän Marja Tyrnin. Hymyilytti ja meni kyllä suu makiaksi.

Lisätty: 04.06.2010 - 08:19

Päiväni alkoi siivouksella ja enää olisi vain yksi ikkuna pesemättä...odottaa inspiraatiota. Lähden Onnelaan puuhastelemaan ja pieniä istutuspuuhiakin olisi vielä. Sen jälkeen pitää aloittaa kaariportin suunnittelu ja väsääminen puutarhan enkelikulmaukseen. Köynnöskasvitkin jo hankittuna. Tuulee aika lailla ja ilmakin hieman viilentynyt, mutta lämmittää se vielä jonain päivänä. Ajattelen teitä kaikkia napsulaisia erityisellä lämmöllä...saan siitä voimaa tällekin päivälle.

Avainsanat: makiaa ihanaa tuoksuvaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 07:42

Napsuttelemalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 07:30

Aamukahvi auringonpaisteessa linnun laulua kuunnellessa.
Voiko ihanammiin päivän enää alkaa.
Onko ihanampaa aamua kuin tää....

Telkkarinkin aukaisin, mutta ei ole välttämättömyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 08:12

Aloitin päiväni sisälle tunkeutuneiden muuraihaisten myrkyttämisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:15

kiitokset kysymäst ... siivousta .. mutta kyl kannattaa ... kun on puhtaat mäntyssuovan tuoksuiset matot lattialla ... sit kukkia luonosta maljakkoon ja kauppaan hakee viikonlopun eväät .. kun huomenna tupa-autolla retekilemään ... elämä on ihanaa , kun sen oikein oivaltaa .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:28

Join kolme kuppia mustaa kahvia ja sen jälkeen söin kaurapuuroa. Olen tänään poikkeuksellisen hyvällä päällä ja soittelin kaikki kaverit läpi. Sitten pesin lattialta tahrat ja pyyhin kirjahyllystä pölyt. Sen jälkeen luin pari lehteä ja sitten nettiin. Ekaksi luin sähköpostit, sitten kävin katsastamamassa Facebookin ja nyt olen täällä Napsussa. Samalla suunnittelen, miten pystyisin aloittamaan laihdutuskuurin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 12:42

Heräsin aamutuimaan ja kahvin keittoon ja pian ulos koiran kansa lenkille.

Ja voi ihanaa mitä näin Telkkä äiti lapsineen kipitti pitkin Kupittaanpuistoa. Seurasin koiran kanssa minne asti menivät ja kupittaan lintulammikon kohdalla hukkasin tuon pesueen, toivottavasti livahtivat aidan läpi altaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 12:47

Mnä olen kiukkuinen, tosi kiukkunen, dana ei ole saanut nettiyhteyttäni kuntoonja nytkin olen kirjastossa katsomassa postini. Jo pariviikkoa mennyt, ei pääse irti kun on se sopimusjarru siellä.
Haen tänään Saunalahden ja kokeilen sitä, josko se pelaisi, maksan sitten kahta jos hyvin sattuu.
Tykiasema 200 metrin päässä ja väittävät että on korjattu, mutta ei vain yht.tule. Tai on yhteys, mutta
2 minuutin perästä katkaisee sen. En viitsi enemåää kirjoittaa lopuu aika kun on vain tunnin varauksella nämä koneet.Kaikilla iloista viikonloppua ja muutenkin hyvää oloa.

Lähteet:
Kiukkuinen oma minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 13:46

Aloitin päiväni kahvilla ja työnteolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:24

Miten päiväni alkaa. Heräämällä ja ylösnousemuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 22:13

Heräämällä ja hommiin lähteminen ilman syömistä..kun tiedän,että kahvit voileivät ja herkut odottaa..kun menen joka perjantai samaan avustupaikkaan..ei kannata kotana syödä..olen sen oppinut vuosien varrella...kun olen käynyt tässä paikassa 5 vuotta.Kotiinpaluu matkalla hommista..kävin katsomassa vaatetus-liikkestä itselleni mustaa hametta hautajaisiin....tein tosi löydön ,kun löytyi pitkän ihanan Nanson hameen...missä halkio toisella puolella polveen asti...oli 70% ale maksoi 15 euroa...ja hameella on käyttöä vaikka missä..kun vaan hametta tarvitaan..sitä varmaan käytän loppuikäni,jos en vaan pyöristy...näin päiväni alkoi ja olin väsynyt,kun tulin kotia..söin ja otin päivätorkut..sitten soi puhelin minne heräsin..taas senjäkeen aloin pirteänä kaikkea touhuamaan..kun sain hyvän mielen....
Nyt on kesäkurpitasan taimetkin komostissa kavamassa..6 kappaletta..voi olle että tulee taas ylituotantoa...ei se mitään..laitan portipieleen saaviin kesäkurpitsat ja lapun saa ottaa..