Miten kuvailette sananaa boheemi lunttaamatta?

Avainsanat: boheemi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 01:02

ja nyt kun näitä määrittelyjä on tullut tosi runsaasti, niin jokainen voi testata kuinka boheemi sitä sitten itse onkaan :

plaza.fi/ellit/testit-ja-kys...heemi-olet

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2010 - 05:42

Massasta erottuva henkilö. Oman tiensä kulkija. Elämän taiteilija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 06:24

Taiteilija.Henkilö,joka kyseenalaistaa normeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 06:34

Nukkuu poolipäivä ja tekee muutenkin rutiinit omassa jäjestyksessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 09:10

Omanitsensä kapteeni.Jolla on polleutta ,varallisuutta näin itse uskoo.Elää erottuvaiseti massasta.
Kaikki hänen tekosensa ja ajattelunsa ei välttämättä aina viisasta.Enemmän narsismin piirteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:19

sellainen hiukka hömppä , jolla on kanttia pukeutua ja olla muutenkin , erillainen kuin muut ... ei juokse muodin perässä ja osaa vaan olla ilman oravanpyörää ... nautiskella elämästään ja on taiteelisuuteen taipuvainen ... :) ps... en lunatannut ihka oma näkemys kyssäriisi :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:23

Itse tunnen olevano boheemi. Se johtuu siitä, että haluan aina erottua muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 13:45

Taiteellinen, omalaatuinen ja massasta erottuva henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 14:53

Ei niin nokonuuka kaikissa pikkuasioissa, luova, taiteellinen, koti ja muutkin asiat voi olla välillä aika sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 18:01

Boheemi on mielestäni sellanen ihminen, joka tekee just sitä miltä millonkin tuntuu, ei välttämättä välitä normeista, tämänhetkisestä muodista, tapakulttuurista yleensäkään... tyylin, jotta mä oon mikä oon ja muut sitä mitä uskaltaa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 18:36

lyhyesti: huoleton taivaanrannanmaalari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:24

Boheemi. omalaatuinen varakas henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 20:51

Simo Frangen ja "Veltto" Virtanen, ovat minun boheemiani.
En ole katsonut googlesta, arvaatkin kait.

Lähteet:
o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 21:40

mielikuva : nainen : punanen tukka sojottaa pörheenä, siinä nauhoja tm huivi? epämääräisesti hulmuava "shifonki" kaapu päällä, imuke ja savuke siinä, kajahtava nauru. epämääräiset suhteet?
eli sellainen kun jossain romaanissa kuvaillaan taiteilijaa joka on omalaatuinen, ei hetkahda muiden mielipiteistä, pukeutuu huomiota herättävästi, haluaa olla keskipisteenä - ei siltikään välttämättä diivana. luonteeltaan räiskyvä, ylitsepursuavan sydämellinen - ellei tule tarvetta puukottaa vihamiestä sanoin selkään, välillä hiljaisuuteen ja draamaan taipuva.

eli hiukka omituinen ;) rakastettava, luova ihminen.
mut tää siis oli oma mielikuva. sanakirjat nurkkaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:57

Oman tiensä kulkija. Ei kumarra kuvia eikä ihmisiä tarkoittamatta kuitenkaan, että hän olisi kylmä ja välinpitämätön. Ei välitä traditioista, jos ei niitä arvosta. Ei välitä muiden häneen kohdistuvista mielipiteistä. Itsenäinen, luova, vapaa.