Osaiskos joku kertoo, miksi työkoneellani en pääse lainkaan kirjautumaan ulos Napsusta tämän uuden version tultua?

kun siellä ei vaan ole muuta kohtaa kuin kirjaudu sisään, eikä tätä uloskirjautumista laisinkaan:(

Lisätty: 03.06.2010 - 20:14

ei ole valperi, ei ole tuot palkkii ollenkaan, ja miks ei kun kotikoneel kuiteskii on....kääääk...?

Lisätty: 03.06.2010 - 20:29

:D

Lisätty: 04.06.2010 - 07:22

Näin se menee Mariaana:) Ei vaiskaan, en napsuttele työaikana, käyn vaan ehkä kurkkimassa mitä työ puuhaatte, doddii... nyt ne työt sitten alkaa taas, mut ensin... kahviiii...

Lisätty: 05.06.2010 - 10:19

Sainkin YP:ltä tosi nopeasti vastauksen kysymykseeni (olivat lukeneet sen täältä) ja heidän vastauksensakin toimi: "Voisitko tarkistaa vielä, että olet kirjautunut työkoneellasi sisään> > Napsuun?" ja linkki siinä perässä, jos johti "pääsy kielletty" -sivulle, et ole kirjautunut Napsuun ja tästähän tässä mun tapauksessani olikin sitten kysymys:), Kiitos vielä kerra YP + tietty te kaikki aktiivisesti vastanneet napsulaiset:)

Lisätty: 12.06.2010 - 18:10

Kuulehan sie vähäviisas, eikös se työkonekin oo "omakone" kun siellä se (tosin työn merkeis, eikä napsutellen) suurin osa päivästä vietetään:D

Avainsanat: napsu uloskirjautuminen työkone uusi päivitys uusi versio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 20:11

eikös siellä Napsumerkin päällä ole se haileansininen palkki, jossa on allaoleva rimpsu (viimeisenä kirjaudu ulos)

* Tervetuloa, valperi
* oma napsu
* Matkailu
* Viestit
* Vastaukset
* Kaverit
* Äkkilähtövahdit
* Kirjaudu ulos

Lisätty: 03.06.2010 - 20:18

no sit se työnantajas varmaan tahtoo että pysyt koko ajan Napsussa etkä hypi muille sivuille ;D

(totta puhuen, ei harmainta aavistustakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 21:47

Laita kysyen ylläpidolta, jos ongelma on tullut viimeisessä päivityksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 22:14

Minulla käynyt kerran samalla tavalla..oli vuorokauden napsu auki..ja sitten sain suljettua....syytä en teidä miksi näin kävi..oli ilmeisesti joku häiriö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 00:40

Varmaan jokin häiriö, palkki on tuolla oikealla ylhäällä viimeisenä. Pitäähän se saada suljettua, laita kyselyä sinne ylläpidon puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 06:23

Napsu on tärkein, työt tulevat vasta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 10:30

Kyllä mun koneella on "kirjaudu ulos", mutta en ole vielä sisäistänyt tätä uutta Napsun versiota...jotenkin outo ja väritön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 20:55

Minä en kirjaudu koskaan ulos, kun en muista kirjautua sitten sisään. Onko siitä haittaa en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 00:23

Kirjaudun työkoneelle ulos ja sisään,mutta unohdan salasanan lähes aina...tänään en päässyt työkoneella kopioimaan enkä liittämään,ihmettelee hän.Kysyjän kysymykseen ei ole multa vastausta,olisis kiva tietää mitä YP vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 18:01

ähäkutti siitäs saitte,
niin siinä käy kun vieraissa hyppii (so. vierailla koneilla)
pitää olla tarkkana