Helsingin ja Turun rautatieasemien nimet muuttuvat . (nimenmuutokset tulevat voimaan 7. kesäkuuta 2010) Matkamies tiesitkö tämän ?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...=nl-020610

Lisätty: 03.06.2010 - 12:52

ei pappa tuplaus haittaa tippaakaan, päin vastoin, molemmat sai vahvistusta sille että oma huomio on merkittävä ja muut varmasti huomasivat asian ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 09:43

Eipä tuota ole voinut täällä landellakaan olla kuulematta, jos on yhdetkin uutiset kuunnellut.
Asia ei varsinaisesti koske minua, sillä ko. asemien palveluksia olen käyttänyt viimeksi joskus 70-luvulla. Mieluummin ajan taksilla Pasilasta Helsingin lentoasemalle, jos junaan on aivan pakko turvautua. Viime junamatkasta on siitäkin vierähtänyt jo parisenkymmentä vuotta. Maakunnista kun pääsee nykyään aika kätevästi lentämällä maailmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 09:35

Just toitottivat huomenta suomen uutisissa pitkin aamua!
Hesarin haen vasta muun postin kera n. klo 10 tuolta maantien laidasta.
Vähän täytyy turhaa askeltamista välttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 10:07

Uutisista kuulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 11:26

Menivät päällekkäin nuo tarinat, mutta haitanneeko tuo mitään. Ei ollut sivu päivittynyt minulle vielä kun asiaa kyselin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 12:32

Kyllä luin artikkelin siintä C kirjaimella erotetaan kaupunkien muut rautatieasemat päärautatieasemasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 15:23

joo kuullut oon kyllä ...mut eipä nuo nimet minnuu paljoo haitannekkaan....ovat sit a, b tai c....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 23:53

Tämä matkamies ei ole kuullut halaistua sanaa uutisesta,mutta ei paljoa hetkauta,koska molemmissa päissä jään ennen C:tä pois tai ajan pienen matkan ohi C:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 00:08

Päivällä huomasin lehdestä. Täytynee muistaa nämä C jutut jos tulee liikuttua etelän suunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 20:11

En ole kuullut, enkä tiedä vieläkään kun kukaan ei osannut kertoa minkä nimisiksi ne sitten muuttuvat.