Oletko nähnyt strutseja vapaana luonossa? Pälkäneellä se olisi nyt mahdollista.

Parikymmentä strutsia karkasi tielle Pälkäneellä

www.iltalehti.fi/uutiset/201...1_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 06:41

Olisi se kerrassaan mahtava näky. Karkuun minä lähtisin. Muutama vuosi sitten Maaningan reissulla tuli käytyä paikallisella tilalla, jossa strutseja tarhattiin. Iso ja oikukas otus. Strutsinmuna lettuja tuli maistettua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 00:32

Voi, kun ei tulisi suurempia onnettomuuksia. Aika hurja on tuntinopeus, jos seitsemääkymppiä vipeltävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 09:33

Erikoinen iso kiraffi lintu. Luulisin käyneeni tuollla samasella tarhalla.Se on aika oikukas linnuksi. Jalat vahvat .Kuuntelin mielenkiinnolla tuota uutista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 10:16

Onneksi olen nähnyt niitä vain verkon takana, ovat sen verran julman kokoisia eläimiä eikä niiden katsekaan ollut yhtään ystävällinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 19:30

Olen nähnyt aitauksessa ja ihan läheltä. Mahtava lintu ja vaarallinen.