Miksen voi kysyä nimettömänä ?

Olisin kysynyt kuka olen ???????

Avainsanat: vehnäjauho maito ja munat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2010 - 18:01

mikset muka voi?

kysymyslomakkeen alareunassa on edelleen se anonyymilaatikko, ruksi vaan sinne

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2010 - 18:28

Juuri kysyit, ja kaipailit lettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 18:52

Katohan,äijä on vielä voimissaan...;D.Kiva taas "nähdä" Sinua täällä!Mukavia kesäpäiviä sinne palokan suunnalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 20:02

Oletko hukannut tuntomerkkisi, Sinulla on silmilläsi aivan yhtä tummat lasit kuin minullakin.
Älä huoli, kyllä Sinä kotiin osaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 20:06

johan just jollekkin vastasin..et lettupinohan se siinä.....mut olinko arvauksessain ihan vääräs...mene ja tiedä sitä sit...:) ? :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 20:36

Tervehdys vaan lettupino. Olet tervetullut napsuttelun pariin. Onhan siitä jo aikaa, kun viimeksi olit paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 21:40

Eihän nimi miestä pahenna jos et sitä itse tee. Anna kuulua vaan .Kiva täällä on toisten kanssa napsutella.Älä ihan nimettömäksi rupea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 23:21

Eihän nimettömänä olisi kiva olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 10:18

Just eilen tulit Lettupino mieleeni, kun jossain ruokalehdessä oli otsikkona Ihana räiskelepino ja hilloa päällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 12:30

Tervetuloa vaan lettupino tänne napsuun taas pitkästä aikaa minunkin puolestani.Johan sinua on jo kaivattukin hillolla, tai ilman. Jos haluat pysyä nimettömänä niin eiköhän se suju parhaiten tuota vähäviisään hyvää neuvoa noudattamalla. Siihen kuka olet en valitetavasti pysty vastaamaan jos haluat että kerron nimesi herkullisen minimimerkkisi takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2010 - 00:09

To be or not to be=Kuka olen ja kuka en?Voi veikkonen lettupino,miksi sä semmottiisssi ihmettelet?Mä olen lopettanut sen ihmettelemisen ja siirtänyt hevoselle,koska sillä on iso pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 19:17

Mikset et voi kysyä anonyyminä? Onhan se ennenkin ollut mahdollista - ihan juuri pari kyssärii taaksepäin.