Onko muilla tähänaikaan flunssaa.Alkaa kurkusta .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 19:08

Sattuipa sopivasti tämä kyssäri. Juuri äsken ihmettelin kun huomasin että kurkku on tullut kipeäksi. Olisikohan tämä sitten sitä flunssaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2010 - 10:01

No eipä minulla ole ollut ainakaan vielä mitään oireita.
Toivon, että ohittaa minut, paranemisia Sinulle , jos podet sitä juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 10:11

No eipä mitään ihmeitä ole flunssa rintamalla minulla ollut.Mutta toivotan sinulle paranemisia sinne päin jos sen vaikka flunssaa on.Voi olla jotain allergiaakin tähän aikaan kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 10:43

Ei ole flunssaa mutta oikean silmän sidekalvo on ollut pölyjen takia tulehtunut ja kävin silmälääkärissä. Leppäja koivu on on pölläytellyt normaalia enemmin ja katupöly oli muös yksi riesa. Siksi näitä kirjoitusvirheitä on normaalia enemmin mutta toivottavasti pystytte tulkitsemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 10:58

Tytär helsingistä soitteli ja valitteli kovaa kurkkukipua.Onhan niitä kaikenlaisia kesäflunssiakin olemassa.Itsellä on nyt ihan itse hankittu omanlaisensa"flunssa"kun eilen osallistuin kosteisiin juhliin mutta ei se niin vaarallista ole kun ei usein tätä"flunssaa" hanki. ;D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 11:54

On minut pitänyt vielä loitolla. Toivottavasti ei tulekaan. Parenemista sinulle, jos olet siellä flunssan kourissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 12:58

minulla on pahayskä ja yhä pahenee ollut yli 2 viikkoa Floridan helteistä haettu nunna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 15:59

eipä ole tähänkään aikaan,
viimeksi taisi olla joskus 90-luvulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 21:42

Minulla flunssaa esiintyy harvemmin kuin kerran vuodessa. En muista edes edellistä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 23:11

Ei ole pääsyt flunssa yllätämään...mutta hyttyset kyllä on syönyt monta pattia minuun..se on ainoa vaivani nyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 09:12

Oli pientä kurkkukipua ja kuivaa yskää, Välimeren lämpö tappoi taudin.