Nopeasti eroon kaksihaaraisista hiuksista?

Vuosia sitten tv:ssä mainostettiin jonkinlaista laitetta joka helpottaa kaksihaaraisten leikkuussa. Hiustuppo vedettiin koneen läpi ja kone napsaisi haarat ja hieman hiuksen latvasta pois. Tietääkö kukaan laitteen nimeä vai mahtaako sellaista enää olla olemassakaan? Kaksihaaraisten ehkäisystä ei tarvitse kertoa, vain jo haarautuneiden poistamisesta. Yksi kerrallaan leikkaaminen pätkityistä hiuksista on aika puuduttavaa.

Lisätty: 03.06.2010 - 00:14

Ja joo, parturi poistaa haaraantuneet hiukset leikkaamalla KAIKKI hiukset lyhyiksi, mitä nyt EN aijo tehdä. Kysymys nyt lähinnä oli tarkoitettu selvittämään laitteen nimeä josta kirjoitin lisätiedoissa. Saksilla ei mitenkään saa kaikkia haaroja pois, eli sitä nyt ei tarvitse enää ehdottaa. Ehkä en sitä sitten tehnyt tarpeeksi selväksi. Luoja...

Avainsanat: hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2010 - 07:24

Ainoa varma tapa on kaljuksi ajaminen ja peruukki päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2010 - 02:15

Ilmeisesti olet naishenkilö ja mikäli ei laitetta löydy niin anna kampaajan puuduttaa.En ole koskaan kuullutkaa ko. laitteesta. Itselläni ei ole 2 haaraisia eikä haarattomia.Trimmeri hoitaa homman. Toivottavasti saat apua kysymykseesi kun aamu valkenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 04:41

En ole kuullut laitteesta. Mutta kokemuksella sanon että tuohon eivät auta muut keinot kuin terävät sakset. Onhan se työlästä niitä nyppiä. Mutta kauneudesta on aina kärsittävä. Seuraampa mielenkiinnolla tätä kyssäriä, jos joku muistaisi laitteen nimen. Aihe kiinnostaa minuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 10:14

Jospa menisit parturiin ja leikkauttaisit ensin hiuksesi siellä,sen pituiseksi miksi haluatlja kertoisit siellä millainen ongelma sinulla on hiuksiesi kanssa he voivat auttaa sinua siinä ja kertoa laitteesta jos sellainen on olemassa.Vaikka en minä kyllä muista selaista kuullen olevan.Näin minä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 10:58

Kaksihaaraisten hiuslatvojen poistamiseen ei minusta ole olemassa latvojen saksimista parempaa konstia. En ole kuulut mistään tuota tehtävää nopeuttavasta laitteesta ja vaikka olisinkin en siitä sinulle kertoisi sillä en usko että sellaisella kapistuksella saataisiin yhtä siistiä jälkeä kuin saksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 21:17

Vanha konsti, sakset on parempi kuin pussillinen uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 23:13

Kyllä parturi poistaa kasihaaraiset...varma konsti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 16:49

Anna kampaajasi päättää paljonko hiuksia pitää lyhentää, en usko korjaaviin shamppoo hoitoihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 19:31

En oikein usko minkäänlaitteen toimivan kuvaamallasi tavalla ainakaan niin,että jälki olisi hyvä. Sentti pois latvoista kampaajan tuolilla niin johan on kaksihaaraiset pois ja kutrit taas kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 13:45

Lähden tästä kohta henkilön luo joka osaa tehdä niille jotain - kampaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 14:01

Kyllä se on kampaaja tai parturi joka tuon ongelman voi ratkaista. Jos jokin laite/kone on ollut myynnissä, sen tarina on arvatenkin päättynyt jo sillä en usko minkään vempaimen erottavan mikä hius on kaksihaarainen eli kuivahtanut ja mikä ei.
Hiuksia täytyy leikata säännöllisesti, silloin ei tuota ongelmaa ole.
Hiuksia voi leikata vain aavistuksen verran eli millejä, ei niitä lyhyiksi tarvi leikata.