Minä vuonna Anna-Liisa Tilus, kruunattiin Miss Suomeksi?

Avainsanat: anna-liisa tilus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 22:33

Anna-Liisa Tilus-Väisänen (s. 17. joulukuuta 1964 Himanka) on entinen missi, nykyinen televisiokuuluttaja. Hän voitti Miss Suomi -kilpailun vuonna 1984 19-vuotiaana ja oli silloin 173 cm pitkä ja painoi 53 kiloa. Anna-Liisa Tilus oli kilpailussa myös kuvauksellisin missi ja lehdistön ihannetyttö. Perintöprinsessoiksi valittiin Tiina Laine ja Tiina Hyvärinen. Miss Maailma -kilpailussa Tilus pääsi finaaliin.

Anna-Liisa Tilus on tullut tutuksi myös TV1-televisiokanavan kuuluttajana ja hän on lisäksi TV1:n vakituinen kanavaemäntä.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Anna-Liisa_Tilus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2010 - 19:45

1984. Anna-Liisa kuuluu tuttavapiiriini ja on kerrassaan ihana ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 11:18

Vuonna 1984.