Oletko koskaan epäluuloinen?

Avainsanat: epäluuloinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 11:18

Olen todella epäluuloinen, siinä mielessä, että aina otan vaihdoehdon pahemman puolen ja
suren sitä jo viikkoja ja kuukausia ennen, jos ja jos vaihtoehdot ovat käytössä.
En ole toista henkilöä kohtaan epäluuloinen, vaan kirves osuu omaan nilkkaan ja asioihini.

Lähteet:
oma mielipiteeni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 12:40

Olenhan minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 12:57

Kyllä tietty epäluuloisuus on jonkinlaista itsesuojelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 14:44

Sanotaanko näin, etten ole sinisilmäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 16:23

Kategoriana kun on kauneus ja terveys, niin ainakin noitten mainostettavien kauneustuotteiden kanssa sekä näitten poppaskonsti terveyden/sairaudenhoitotuotteiden kanssa ole tosissaakin epäluuloinen/jopa epäuskonen... muuten olen ihmissuhteissa yms, erittäin harvoin epäluuloinen, kunnes toisin mulle todistetaan/käyttäydytään, elämä on onneks tuonut ihmistuntemusta tullessaan:)

Lähteet:
elämä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 17:42

En ole.Toisten ihmisten kanssa kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 18:09

terveesti epäluuloinen, silleen kauniisti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 18:44

Pois se minusta, en ole epäluuloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 19:43

Varauksellinen olisi oikea sana kuvaamaan asennetta ei epäluuloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 20:41

Eihän sitä aina voi heti luottaa kaikkiin asioihin....kyllä tulee välillä epäluuloinen olo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 21:14

olen kaikkien epäluulojen äiti . . . . mitään ei voi uskoa suoralta kädeltä. paitsi jos toinen sanoo että ulkona sataa ja katson juuri akkunasta todeten todeksi.....
eikä ku vaikeeta uskoa kaikkea p***kaa mitä ilmassa roikkuu.
mitä tärkeämpi ja isompi asia mun kannalta - sitä epäluuloisempi olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 18:33

En aina, mutta joskus on syytä olla epäluuloinen jos joku asia on liian hyvää ollakseen totta, silloin saatat joutua vaikka huijarin kynsiin..

Maalaisjärjen käyttö ei ole kielletty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 19:48

Kyllä toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 11:10

Enhän minä milloinkaan usko ketää enkä mitää.