Huomenta napsulaiset. Kuis kulkee ja mitkä on kelit teillä päin?

Pohjois-Savossa aurinko paistaa, mutta viime yönä kävi jo aika lailla kylmän puolella. Onneksi tuli eilen illalla peiteltyä arimmat kukkaset. Mittari näytti yöllä vain +2°.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 08:42

huomenta vaan

hesan rannassa lämpötila 16,0 °C ja koko ajan nousussa, aurinko paistelee ja meri suht rauhallisen näköinen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 08:07

Turku Airiston ranta. Lämmintä 14,7 astetta. Taivas pilvetön ja kauniin sininen. Aurinko paistaa ja ilmeisesti koko päivän. Nämä kaikki mökin pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 08:36

Huomenta Mariaana. Aurinko paitsaa kirkkaalta taivaalta +15.3 lämmintä..Yöllä oli +8 että ei tarvinnut peitellä kukkasia..kun illasta myöhään oli vielä +14....tulee ihana kesäinen päivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 09:26

Kanta-Häme aurino on kuumaa, mittari kertoo sen 20.4+suoraan auringossa.Yöllä vähän viileämpää mutta ei ihan noin kylmää kun siellä teillä'päin.Paksut vihreät peitot joka kasvia koristaa.Oikein juhla asut päällä.Kaunista ,kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 10:05

Huomenta vain!

Hyvin kulkee, kaunis päivä on alkamassa. Aurinko pilkistää taivaalta ja mittari näyttää kahtatoista, ei kovin lämpöinen päivä kuitenkaan ole tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 10:14

Ihan hyvältä täällä Jämsänkoskella tänään ilma näyttää.Aurikoista sininen on taivas että ei vielä edes pilven hattaroita ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 11:12

aurinkoarmas paistaa pilvettömältä taivaltaa .. lämmöstä en nyt mitään tiedä, muuta kuin et tarkenee ... kesäkuun ekapäivää vietetään .. mut kurjaa taas , kun joutuu meneen tuonne isoon kaupunkiin .. ei kyllä yhtään huvittais , näin kauniina päivänä siellä seikkailla ... mut joskos sit poikkeis turun ilatatori elämää katsomaan ja kenties .. uhmaa jätskilakkoaan ja nautiskelee ratikassa yhden pehmiksen ....kenties :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 11:38

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, on tainnut tulla kesä.

Lähteet:
oma mielipiteeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 12:47

Keuhkoputkentulehdus on uusitunut, mutta en anna sen häiritä. Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta.