Onko Teno-joessa hylkeitä?

Avainsanat: hylje joki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 08:44

Eilen uutisissa kerrottiin että on , pieni populaatio joka ei ole luontainen sinne, voisiko ehkä ihmisten elämä jälleen ahdistaa eläimiä hakemaan uusia alueita joissa voisivat elää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 08:38

kyllähän niitä on,
mutta niiden olisi parasta olla hissukseen tai kalastajat ampuvat ...

yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 09:11

Onpa ongelma kyllä niitä mystisiä olioita on siellä.Ne haittaa taasen ihmistä niin paljon että pitäisi tappaa pois. Kaikki käy ihmiselle vaan esteiksi ja haitaksi.Mikä ihmistä oikein riivaa.Elämme kummallisia aikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 10:29

Eilen uutisoitiin että olisi.

Kyllä ihminen osaa olla julma, miksihän nuokin viattomat luontokappaleet pitää hävittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 11:03

On . Olen itse päässyt todistamaan niiden olemassaoloa eräällä sinne suuntautuneella kalareissllani enkä kuulu niihin joiden mielestä hylkeet kuuluvat Tenojoelle. Niiden paikka on kyllä aivan muualla, sillä ne veroittavat huolestuttavan paljon joen kalakantoja aiheuttaen paikallisille kalastajille saalitappioita ja siten tulonmenetyksiä. Niin ihania ja säilyttämisen arvoisia kuin hylkeet ovatkin en todellakaan kannata sitä että niiden annetaan elää Tenojoella minne ne eivät kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 12:49

On sielä ja niiden pitäisi saada olla sielä kaikessa rauhassa, eikä ihmisten vainottavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 13:01

Tähän asti norjalaiset ovat ampuneet ylemmäksi jokeen nousseet kirjohylkeet. Nyt suomalaiset riistamiehet ja kalastajat haluavat itse hoitaa homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 14:52

Eilen näin uutisissa ja aika outo väite, etteivät hylkee kuuluisi jokeen. Eihän niitä kukaan ole sinne tuonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 18:18

onhan noita, ihan omin lupinensa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 20:47

Kyllä niitä on sinne ilmestynyt...mistä lie lyötynyt reitti...niillä on varmaan jonkilainen navigaatori..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 11:01

Eihän tuo mahdottomuus ole. Arvostavat näemmä nekin puhtaita vesiä ja kauniita maisemia.
Ja onhan siellä maukasta purtavaakin.