Kun on näitä 24/h auki olevia huolto/liikeneasemia paljon nykyaikana, niin miksi niissä on lukot ovissa, jos ne ovat auki aina?

Avainsanat: kategoria ei paikkansa pitävä mutta johonkin on laitettava. huoltoasemat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 21:14

Ensimmäiseksi tulee mieleen vakutuusyhtiön vaatimus, että ovissa on oltava lukot niissäkin liikerakennuksissa, jotka ovat käytännössä aina auki. Joissakin paikoissa yöaikaan saattaa olla käytössä vain yksi ovi ja muut lukitaan yöksi. Ja voihan tulla poikkeustilanne, jolloin kaikki ovet on tarve lukita.

Kysyjän kommentti

kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 21:26

Ei nykyaikana tarvitse olla edes sitä rakennustakaan, kyllä menovettä saa kortilla pumpusta, vai oletko kaljaa vailla?
Muuten amerikassa ei pelaa kortti pumpun automaatissa, pitää käydä sisällä arvioimassa paljonko tankkiisi mahtuu polttoainetta. Jos liikaa maksat onkin visalla vaikeaa saada rahasta takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 21:30

Onhan ne joskus kiinni ja hätätilanteea pitää saada ovet lukittua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 21:49

Hemmetin hyvä kysymys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 09:32

Minun tuli kylmäasema mieleen tuosta kysymyksestä.Se on aina auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 10:10

Jaa, vaikea sanoa. Mutta ABC ainakin mainostaa olevansa auki 24 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 12:55

Jos sielä on vain yksi henkilö työssä, niin täytyyhän hänen saada pitää tauko ja silloin pitää lukita paikat toviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 20:34

Napurin huoltis on tietääkseni kiinni joulupäivänä, vaikka mainostaakin olevansa 24h auki.
Takaovet varmaan ovat aina lukossa? Samainen rakennus oli työmaa-aikana tietysti aina öisin lukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 10:57

Eivät ne ole olleet aina auki 24 h. Rakennuksen tekovaiheessa on asennetut lukolliset ovet, ei kai niitä nyt pois oteta. Ehkä tuo on oikeasti turvallisuuskysymys.