Mitä kivoja tanssipaikkoja Rodoksella on keski-ikäiselle ihmiselle? Lähdössä ylihuomenna.

Lisätty: 02.06.2010 - 18:48

Olvikka kiittää kaikista hyvistä vastauksista - ja noudattaa vinkkejä myös. Kapsekki pakattuna ja menossa jo.

Avainsanat: rodos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 10:13

Ellin baari nimikkorannallaan on ainoa missä olen käynyt tanssahtelemassa.
Lienee jonkinlainen "must" suomalaisille turisteille. Mukava tunnelma siellä ainakin silloin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 17:45

Suomalainen ravintola on missä on karaokea,ja tanssia...ja on kyllä saanut tanssia...
Tietyst on Elli missä tanssitaan paljon...Tosi suosittuja paikkoja kumpikin...hauskaa on ollut..ja tanssittajoita ollut paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 17:45

Keskustassa on useitakin kivoja tanssipaikkoja. Nimeltä muistan vain Restaurant Antiquen,j ossa paikallinen orkesteri soittaa monena iltana viikossa ja jos paikka ei satu olemaan täpötäynnä ruokailijoita (mitä se kyllä usein on), siirretään siellä pöydät ja tuolit nurkkaan ja väki pääsee pyörähtelemään.Parhaiten löydät tanssipaikkoja kaduilla kävelemälläja kuulostelemalla, millaista musiikkia mistäkin paikasta kuuluu.
Antoisaa lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 21:19

Tanssi on turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 11:52

Elli on tosiaan edelleen ja sitten se yksi (niistä kaikista) suomalainen baari Demis...muita vanhemmille sunnattuja ei tietääkseni siellä ole. Enemmän pubeja... Käy moikkaamassa Caramellassa Tiinaa. Oikein mukavaa matkaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 19:39

Suomalainen Ravintola Demis taitaapi olla paras.
Pari vuotta sitten kun olimme Rodokselle menossa, meille kehuttiin Ravintola Elliä ja kun menimme sinne niin se ei enää ollut Suomalaisten suosima paikka..