Tiedätkö mikä on kakolan alla oleva"paskavatkaamo"?

Markku Heikkilä sitä vaa mainittis sil nimel...

Avainsanat: "pyttytuomio"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 08:53

Joo siellä se on. Sinne tulevat myös lähikuntien paska. Turkulaisethan on kuuluisia paskan jauhamisesta ja vatkaamisesta. Taitaa olla lähes ainoa, mikä täällä onistuu kohtalaisen hyvin. Paskasta tiedämme kaiken, mutta muu onkin sitten hämärän peitossa.
Mainitsemasi Markku Heikkilä kuuluu ykkös jauhajiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 18:48

ympäri Suomea jäteveden puhdistamoita kutsutaan nimellä "paskavatkaamo"

en tiedä ootteko Turussa keksineet sille muutakin käyttöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 21:11

Aikoinaan vaikutti nuorison "kultturelliporukka", jokanimitti itseään Paskavatkaamoksi.Muistaakseni tamperelaisia. Teikävt musiikkia ja jotain teatterin tapaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 21:15

Jospa ovat Turklaasetkin tehny jätevedenpuhdistamonsa Kakolanmäkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 09:43

Teidän kanssa tulee viisaaksi.En ole kuullut tuotakaan nimeä.Kannattaa olla napsulainen.Mutta ihan jees tuollekkin laitokselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2010 - 10:21

Nythän sinne pääsee kansalaiset ihan vapaaehtoisestikin:
www.turku.fi/Public/default....odeid=8726

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 11:24

MInä sain sen vatkaamon laskun , vesihuoltomaksut, ei ne koske Raision tai Kaarinan vesimaksuja, ja me maksamme ylihintaa ja todella , kyttään , jolloin vaihdettiin vesimittaria, palontorjunta yksikkö vapaa aikana , vettä meidän piha-altaaseen toimivat.

Lisätty: 01.06.2010 - 11:26

Turun . järjestys on , vaillinainen.

Lisätty: 01.06.2010 - 11:47

Turha Tertsin on kysellä hintoja, ne maksu ovat vaan meille.