Menikö mielestäsi euroviisuvoitto oikeaaan osoitteeseen?

Avainsanat: euroviisuvoitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 18:04

Osoitetta en tiedä enkä kaikkea katsonut mutta pirteä esitys ilman sirkuspellejä taustalla

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 16:20

Euroviisivoitto, ikuinen kysymys.
Jokainen on eri mieltä, musiikimakua on monenlaista. Kyllä se sitten on oikeaan osunut,
kun paras on valittu. Suomihan ei päässyt edes finaaliin. Em pidä tärkeänä koko
kilpailua.

Lähteet:
oma mielipiteeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 18:52

En katsellut euroviisuja..enkä ole kuulut voittaja-kipaletta..En sitten tiedä manikö oikeaan..osoiteeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 19:43

Jaa-a aina sen joku voittaa. On näitä ikuisuuskysymyksiä. Ei ollut tänä vuonna niin mielenkiintoinen kun ei ollut suomea finaalissa.

Voittaja on ainakin iloinen ja onnensa kukkuloilla. Eikä tunne häpeää vaikka jokin aika taaksepäin pulahti telkkarissa uimaaltaaseen ilman rihman kiertämää.

Saksaan voitto meni tänä vuonna Lena Meyer-Landrutille, 19-vuotiaalle neitoselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 09:47

Kylläkait se siinä mielessä että meni nuorelle .Muuten katselin niitä ,välillä nukuin istaalaan.Vedin itseni sänkyyn ennenkuin loppuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2010 - 10:17

Ihan sama menikö se oikeaan osoitteeseen sillä nuorisolle tarkoitettu rämpytys jota kuunnellaan ympäri maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 11:17

No joo.. mitenkä tuon nyt ottaa.. Menihän se euroviisuvoitto siinä mielessä oikeaan osoitteeseen, että sen voitti maa jonka edustaja ei ole viisuja voittanut kuin kerran ja siitäkin kerrasta on ikuisuus. Muuten viisuvoitto ei mielestäni osunut oikealle laululle. Olisin antanut voiton mielummin Turkille jonka esitys pokkesi muista finalistikappaleista positivisella tavalla ja edusti eniten sitä mitä sen tulkinneet artistit muutoinkin esittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 13:03

Ei ollut minun lempparini. Mutta jonkun sen kisan on voitettava. Onneksi se ei ollut konkurssikypsä Kreikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 15:00

En ehtinyt katsomaan Euroviisuja kokonaisuudessaan, mutta samanlaista hömppää tuntui olevan kuin aiemminkin. Olikohan Valko-Venäjä, jonka laulu kertoi perhosista, se tuntui olevan ok. Voittajabiisistä näin uutisissa pienen pätkän, ei jäänyt mitenkään erityisesti mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 18:39

Ehottomasti.