Tulin vaan sanomaan,että tämä on ihan hölömöä;samat kysymys&vastaukset matkailussa ja "muut aiheet",ei jummarra miksi näin?

Vierität vimeisimmät matkailukysymykset alas ja tulet "muut aiheet" ja siellä samat kysymykset,mutta onneksi samat vastaukset kuin yllä,

Lisätty: 31.05.2010 - 01:04

Aivan,mutta miksi ne on vapaissa höpinöissä uudestaan kopioituna/poimittuna sinne,tuplasti.Taidan kömpiä yöpuulle,eips muuta kuin ÖITÄ!

Avainsanat: liian hiano uudistus tai olen niin pöllö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 01:00

Sikäli fiksua, että nyt matkailuaiheiset kysymykset (poimitaan/kopioidaan) näkyvästi erikseen tuohon alkuun, ja muut vapaat höpinät on sitten perässä.
Nyt vain tarvittaisiin vielä erikseen kategoria näille visailu-kisailu-kysymyksille,
jotta asialliset matkailun kysymykset eivät hukkuisi sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 03:31

Mielestäni tämä järjestys palvelee matkailua paremmin ja onhan tuo pohjakin siistimpi...

Lähteet:
mielipiteeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 05:39

Olen samaa mieltä Lapsuksen kanssa, minusta ihan kiva järjestys, en ole niitä maailman kiertäjä ne kysymykset jäävät heti kättelyssä pois, osallistun vain tänne meidän tosi ja viihdepuolen kysymykseen.
Aivan rauhallisesti nyt poimin sieltä seasta ne joihin vastaan muutakin, kuin että en tiedä,en ole käynyt
tai lätkäse pisteiden takia www. osoitetta se ja se mistä tieto löytyy.

Lähteet:
oma päätökseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 09:42

matkailija löytää itseään kiinostavat kysymykset helposti

yleisihmettelijä löytää kaikki kysymykset yhtä helposti tarvitsematta koluta eri osastoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 14:30

Mieki ekaks ihmettelin, minne normaalit kysymykset oli hävinny, mutta onneks skrollasin tarpeeks alas matkakysymyksiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 15:00

Mä oon ainakin ihan kyllästynyt noihin "visailuihin". Tänne hukkuu todelliset kysymykset... sori vaan visailijat... tänne tosiaan voisi laittaa kategorian visailijoille, kyllä sille näköjään käyttöä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 16:01

pattet....toivottavasti nukuit hyvin...emmää ossaa ainakaan muuta sanoa, kuin et antaa vaan hevosen moissii murehtii ...ko sil o niin paljo suuret aivot..kyl nää sivut täst taas koht uuristuu ja saaraa meki uut mietittävää ...usopois....;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2010 - 10:05

Varmaan siksi että tämä on tarkoitettu enemmän matkailuaiheiseksi sivustoksi, eikä ruoka-, sää-, tietokilpailu- tai meidän jorinasivustoksi.