Kuka Raamatun henkilö sanoi, että hänellä on: hidas puhe ja kankea kieli?

Avainsanat: hidas puhe ja kankea kieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 08:47

Moose sanoi Herralle"Minulla on hidas puhe ja kankea kieli", hän laittoi sen esteeksi kun Jumala
antoi hänelle tehtäväksi viedä Israelin kansa luvattuun maahan.

Tämä kerrotaan Raamatussa 2.Mooseksen kirja 4 luku ja jakeessa 10 ja siitä ep.jos kiinnostaa tarina.
Jumala vastasi Moosekselle, että onhan sinulla veljesi Aaron, minä tiedän, että hän osaa puhua.
Puhu Sinä hänelle ja minä olen Teidän kummankin kanssa ja kun te puhutte neuvon teille, mitä teidän tulee tehdä.
Hän puhuu Sinun puolestasi kansalle ja on Sinun suunasi ja Sinä olet hänelle kuin Jumala.
Samalla Jumala antoi sauvan Moosekselle, jolla tehtiin ihmeitä.

Nyt tuli vähän asian ohikin, mutta pidin itselleni aamuhartauden samalla, oli minulle aamun avaus.

Lähteet:
Raamattu 2.Mooses4 luku jak.10 ep.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 00:12

Olikohan Lipponen vai Mooses

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 17:36

Mooses se Raamatussa noin sanoi mutta kuten Timppa jo tuossa ehdotteli niin taitaapa sama määritelmä sopia Paavo Lipposeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2010 - 09:53

Totta Mooses.