Miksi Pikku-Myylle ei voi tapahtua koskaan mitään pahaa?

Avainsanat: muumeista kuultua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 08:33

Pikku Myy on raivopäinen ADHD.vintiö. syntynyt 1944 Mymmelintalossa Muumilaaksossa.
Nutturapäinen kääpiö.
Hänelle ei tapahdu mitään pahaa, sillä hänelle ei uskalla kukaan ryppyillä(kauniisti sanottuna)
sillä hän puree tai paiskaa paistinpannulla pääsi littanaksi.
Siitä kait se hyvä onni tulee.

Lähteet:
muumikirja

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 00:28

Kaippase on niin kiukkuinen ja puree toisia ettei kukaan uskalla tehdä pahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 00:36

" ... kun ei ole koskaan mitään onneakaan ollut, ei voi tapahtua mitään pahaakaan ... "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 09:22

Pikku Myy on niin äreää tekoa, ettei mikään paha uskalla sitä edes lähestyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2010 - 09:47

Tarpeeksi sisukas ja kiukkuinen kun on, ei kukaan uskalla hyppiä silmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 15:28

Ei taida olla enää pahempaa kuin syntyä Pikku-Myyksi, koko ajan on kuin siili piikit pystyssä uhmaamassa kaikkia ja kaikkea.