Uudistettiinko Napsun ulkoasua viime yönä ? Entä mitä mieltä uudesta ilmeestä ?

Lisätty: 30.05.2010 - 22:13

Anteeksi - tätä olikin muutama jo kysynyt, mutta kun en kiireessä edes löytänyt tätä vanhaa "Vastaa-osiota". aukesi vain oudon tyhjä sivu.
Hyvähän tämä on, että nämä meidän höpinät on vähän erikseen.

Avainsanat: uudistus napsun päivitys päivitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 15:51

Jus kun olen jo aikaisemmin, parannus niille, jotka tarvitsevat ja me sivuosan esittäjät, jotka toisinajoin pyrimme esittämään pääosaa, voimme alla aivan hiljaa ja nyökytellä.
Kyllä tähänkin tottuu kun ensin pääsi alkuun.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 14:19

Pienen perehtymisen jälkeen totesin tämän hyväksi, kun sivusto on kerran matkailupainotteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 14:39

hyvä on ... TYKKÄÄN .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 15:03

uudistettiin

matkailuasioista kiinostuneille melkoinen parannus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 18:21

kyllä, tosi hyvä parannus!
kiitos siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 19:21

Huomasin juuri että uudustettiin huomattavasti. Taisi ollakin yöllä pois käytöstä. Ei kun harjoittelemaan

Lähteet:
päivitys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 19:28

Mä olen ainoa joka on marissut,mutta totuttelen riveihin enkä kiukuttele enää;lupaan ja vannon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 21:10

Opettelemista tämä on. En ole vielä löytänyt oma napsu -sivustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 21:42

Piti vähän opetella..ennenkun tajusi systeemit..Ihan hyvä uudistus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 14:58

Aika aution näköinen edelliseen verrattuna ja väritön.