Huomenta Napsut;nyt on pakko naputtaa,minusta tämä uusi ulkoasu on haalea,vaalea ja tylsä,mieltä muut ovat?

Lisätty: 30.05.2010 - 11:59

PS.Sitäpaitsi mua nyppii "oma napsu"sijainti ,niinkuin koko aika esillä ja silmissä,parempi oli ennen napauttaa palkkia.

Lisätty: 30.05.2010 - 12:04

jonin13,huomasin uudet käyttäjät osastossa "muuta" ja sieltä käyttäjät.

Avainsanat: napsun uusi ulkomuoto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 11:51

Samaa mielipuolta kansssais; valju, mikä valju.... ja käääääk + se ettei viimeks kysytyt kyssärit oo ekana, vaan noi matkajutskat, jos tääl pyörii tää sama porukka melki päiväst toiseen, niin ei meil loputtomasti riitä kyssäreit/vastauksii matkajutskiin... ja "alareunast" on hävinny myös nuo uudet liittyneet napsulaist, joit seurailin myös aina kun uusii tuli napsuun.......onko parannus sittenkin huononnus:(
p.s. ja otsikkona tässä osiossa "viimeiset kysymykset"??, oiskona enne... oikea muoto mielestäin "viimeisimmät kysymykset" ....*huoh*

Lisätty: 30.05.2010 - 12:28

Kiitos vinkistä pateT:)

Lisätty: 30.05.2010 - 14:15

Kiitos ylläpidolle, kävivät näköjään muuttamassa tämän otsikon "viimeiset kysymykset" muotoon "viimeisimmät kysymykset":)

Lähteet:
tämän aamupäivän mietteet.... hoh... hoijaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 11:28

eipä tämä värimaailma päivityksessä muuttunut,

tähän neutraaliin ympäristöön on jo tottunut ja varmasti se on parempi kuin joku riemunkirjava ja silmille hyppivä nörttiviritelmä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 11:55

Minusta tämän napsun ulkoasu oli ennen pirteämpi kuin nykyinen ja siksi kaipaan sitä takaisin. Nykyinen napsu minusta haalean ulkoasunsa lisäksi hankalampi käyttää. Meidän koneella ei ainakaan tahtonut löytää vastauspalstaa yhtä vaivattomasti kuin aijemmin. Syy tähän voi tosin olla omassa kömpelyydessänikin, sillä palstan etusivun sijasta sain tänne kirjautuessani esille matkaluikategorian ja pääsin vastausten pariin vasta monen yritysen ja erehdyksen kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:02

TYKKÄÄN .. selkeä ja hyvä .. no ehkä aavisus vihreää ja sinistä vois olla , mutta selkeesti löytyy kaikki osiot .. ensin luulin , et met ei enään voidakkaan täällä kirjoitella , mutta löytyihän sekin sivu rauhallisella etsinnällä, mut kyl peljästysin.. :( nyt näit sivuja katsellessani niin ihan hyvältä tuntuvat .. ja sit kun katsoin napsun käyttäjät .. niin hämmästys oli kyl suuri , kun siellä ei ollut yhtään ANONYYMII .. toivottavasti ylläpito ois poistanut sellaisen käytön kokonaan ..mut tykkään tästä uudistuksesta ... jot kaikkeen tottuu ja harjoitus tekee mestarin sanoo viisas sanontakin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:16

Ensi reaktioni oli, että voi juku, kun meni hankalaksi. Kaikken tottuu ja oppii, mutta olen sitä mieltä, että kysymys-vastausosio ei ole nyt onnistunut. Entinen oli parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 14:07

Pienen perehtymisen jälkeen totesin hyväksi, äkkilähdöt ovat hienosti heti etusivulla esillä. Mutta hailakka tämä on, se on tosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 15:43

No aikansa kun kkoilin pääsin alkuun, mutta kyllä se niin on , että eikö meidän, jotka tässä ns.vapaamatkustajina mennään ,pitää tyytyä siihen mitä saa. Ei minulla ole aihetta ainakaan
valittaa. ne jotka kustannukset maksaa saa omalleen tedä mitä vain, mutta olisihan se kiva ollut
jotta napsulaisille olisi ennemmin joain vihjettä annettu. Tässä sellainenkin outo netin käyttäjä
kuin itse olen ei oikein hiffannut systeemiä.
Laitan kiittimeni ristiin ja kiitän tästä ajan viihdystysosiosta, sillä eihän minulta ole vielä pääsylippua tänne kysytty, vaikka joskus voi tuntua, että hilkulla on ollut. Jatkumoisiin ja onne auudelle Napsulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 21:07

Haalistunut on sivu jos on käyttäjätkin. En ole vielä löytänyt oma napsu -osiota. Kai se tuolla jossain on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 10:02

Kuyllä se niin on.ja minä kun hämmästyin tänne tullessani että miten kirjauydun sisään tänne.Kun en ole viikonloppuna täällä ollut.Ja minulla ainakin on tässä opettelemista miten tätä käytetään. Mutta minä löysin oman napsuni kun sen etsin tuoltä ylhäältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 13:53

Jotenkin vähän valjun näköinen on nyt tämä sivusto. Otsikointi saisi olla selkeämpi ja värikkäämpi. ja mitä ne matkailukysymykset siinä alussa koko ajan jököttää, onko ihan pysyväkin käytäntö...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 21:33

sekoilin tuossa tullessani - luulin että väärällä sivulla olen............................