Juopot rotat saamassa kuolemantuomion , oletko huolestunut ?

Vaikkei tämä ehkä itseä koskisikaan, niin huolestuttaako se miten näitä säästökohteita valitaan?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5257189301

Avainsanat: juopot rotat säästöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 10:08

taitaa mennä vuosikymmenten jalostustyö (ja tutkimusmateriaali) 'harakoille'

viisas varmaan miettisi vielä kerran ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 10:01

En ikinä ottaisi naloksinia jos se ehkäisee wiskin tuoman hyvänolon tunteen....Kaikki viina on mielestäni pahanmakuista mutta se lämmin olo joka pyyhkäisee vatsassa ja pian päässäkin on sitä jotain...Vaikka elämän parhaat hetket olen totta puhuen kokenut selvinpäin mutta on se kiva joskus irroitella!Rotat ovat hyvän työn tehneet ja kyllä niille raittiille soisi loppuelämän raikkaat vedet ja juopoille hiukan vahvemmat totit kuin 10%...

Lähteet:
Itsekin maistellut joskus enempi ja nykyään vähempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 11:12

Luin myös HSn aamujutun,mulle on nämä rotat jo varmaan alusta lähtien "tuttuja",sillä tuttu ystävätär työskenteli siinä labraasssa.Kerran onnistuin näkemään niitä häkeissään,tosi juoppoja olivatkin.Syliin en suostunut ottamaan,se häntä on aika inha,muuten söpö otus.Tutkimusprojektille tosi sääli,joku roti pitäisi olla säästökohteissa kautta linjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:17

Katkasuun laittaisin alkoholisoituneet rotat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:52

Kyllä ne rotat on kokeissa hyviä .Millä niitä lääkeaianeita testattaisiin.Vaikka aika koekaniini se ihminenkin tuppaa olemaan.Ne saa todennäköisesti jo armo kuolemean.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 14:03

Ehkä arvokas tutkimustyö menee savuna ilmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 15:35

En ole, antaa mennä vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 21:04

Johan tuolla menolla maksa sanoo poks. Tuo kyseinen ainehan olisi ihmisillekin - näille alkkiksille tosi hyvä lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 23:41

En tiedä mtä mitä muutakaan niille tekisi, ainakin ei tarvisi joskus olla tuskissaan