Onko antaa vinkkejä..miten saisi koiranputken hävitettyä??

Poikani osti ison tontin,missä kasvaa koiranputkea...ja nyt pähkäilee miten saisi ne hävitettyä..

Avainsanat: koiranputken hävitys..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 22:23

Juuresta poikki ennen kukintaa ja myrkkyä jäänteille näin ainakin ukonputkea hävitetään joka on huomattavasti suurempi ja polttaa ihon rakkuloille.Miusta kunnon käsineet

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 09:46

Koiranputkesta saattaa tulla ongelmallinen rikkakasvi, ja paras keino hävittämiseen on niittää kasvusto kukinnan jälkeen ennen siementen kypsymistä. Tämä täytyy toistaa muutamana kesänä. Se on kuitenkin paljon helpompaa kuin esimerkiksi vuohenputken hävitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:13

oi oi liisukka .... minul tänään isomman luokan lukihärö .. luin et miten saat koiranpennun hävitettyä .. ihmettelinkin , kun tiedän et olet eläinten ystävä, et mihinkäs sitä yrität hävittää , mut onnex vain koiranputki .. joo noin myrkkytämmällä helppo juttu ja luin pirkan nasevista , et tulikuumaa vettä rikkaruohoille , en kyl varma tepsiik koiranputkkiin .. mut ko sitä kuumaa vet heittää rikkakasveil ne kuolevat .. kokeilen kyl .. ei ole myrkkyllisstä ainakaan ... mut tähänkin tonttiin sais olla yx iso kylpytynnyrrillinen kuuma kiehuvaa vettä, jos kaik rikkakasvit yrittäis sil tappaa ... no pikkasen kerralla kai sit vain....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 20:35

Tutkittu juttu:
www.ymparisto.fi/default.asp...amp;lan=FI

Lähteet:
google