Onko teidän koirilla ja kissoilla punkkipanta?

Todella hyvä keksintö....Tänään kyllä väänsin Santusta punkin irti..panta ollut vasta reilun viikon..
Ei ole kesäisin tarvinnut punkki poistaa..kun on ollut punkkipanta..

Avainsanat: punkkipanta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 23:42

Meiltä löytyy punkkipanta, ja hyvä sellainen.

Pannassa on luonnollisia eteerisiä yrttisöljyjä, jotka karkoittavat tehokkaasti punkkeja sekä muita koiria kiusaavia hyönteisiä kuten täitä ja hyttysiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 21:46

Ei ole punkkipantaa mutta laitan pipetistä niskaan sellaista myrkkyä jotta kaikkoavat.Aina yksi kestää 5viikkoa.Se poistaa muitakin pikku elikoita turkista.Äidin koiralla on punkkipanta ja kehui hyväksi. Pääasia etteivät takerru ja pure. Otin tuolta villeltä kurkunalta ison punkin pinseteillä pois.Kissa mikä on tossa kuvassa.Aika hurjia otuksia niitä on paljon kun näin aikaisin jo käy kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 09:49

lukihäiriöinen joutui tätäkin kysymystä ihmettelemään yön yli

(Onko teidän koirilla ja kissoilla punkipartaa?)

No yöunet painajaisineen pukinpartaisista kissoista auttoi ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:21

joo otto ja punapää onni saivat jo heti, kun alkoi ötököitä ilmoille tulemaan ja ei ainakaan vielä ole heistä punkkeja löytynyt ...
www.vipstore.fi/cat/product_...php?p=1175
tuolla käväsin katsomassa noit tuotteita , niin näytti olevan myöskin ihmisille tuollanen punkkijutska :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 20:33

Ei ole punkkipantaa mutta yksi punkkipää on. En uskalla enkä osaa sitä itse irroittaa eikä isännällä riitä mielenkiintoa koiranhoitoa kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 10:07

Ei ole punkkipantaa nypitää punkki pihdeillä pois kun niitä kissoistamme löytyy.ja on löytynyt nisse kissalta jo kolme kappaletta. hyi olkoon kyllä ne on sitten ruman näköisiä ötököitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 15:02

Siskon koiralla on ja se oli tulla hulluksi sen kanssa, siis KOIRA... se panta oli pakko ottaa pois kun se teki pahoja kutinaoireita koiraparalle....