Mitä voisin tiedustella käytettyä lyhyttä rollattoria, potkuttelu juttu, ei pitkä kelkkamalli vaan lyhyt ja keveä?

Kuljen aika haipakkaa rolli-kaverilla, mutta nyt voi tulla toppi sen käyttöön, on vasen lonkka aika selvä, leikata ei, kipukilinikalle varaus Terveyskeskus lainaa kokeiluun,mutta sen jälkeen se on ostettava ja uusi maksaa joitakin satoja euroja

Avainsanat: halpa toimiva rollari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2010 - 13:26

huuto. net ja keltainen pörssilehti voi katsella myös koneelta .. sieltä vois kans löytyä.. jos tulee tuollainen silmiini niin laitan sinulle linkin tuonne napsun postiin... :)

Kysyjän kommentti

Kiitos ciby nettiposti linkistä, se toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 21:28

Koitappa vaikka edullisella paikallislehti-ilmoituksella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 21:42

Voit laittaa kauppojen seinille ilmoituken,että haluaisit osaa tämmösen menopelin..
Meilläpäin on tosi paljon ilmoituksia kauppojen seinillä..kuka haluaa ostaa jotakin.. mitä on myymässä..kun on tarpeeton..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 21:49

Meillä hei Pappa sai käyttää terveyskeskuksen välineitä loppuun asti.Ei tarvinnut omaa ostaa. Tyrävyö oli ostettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 23:38

Vilkaisepa netistä nettimarkkinoiden tarjonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 18:19

Apuvälinelainaamosta lainataan asiakkaille liikkumista ja päivittäisiä toimintoja tukevia apuvälineitä. Apuvälinelainaus on lakiin perustuvaa toimintaa. Apuvälinelainaus on maksutonta. Asiakkaalla on vastuu välineen kunnossapidosta ja lainaehtojen noudattamisesta. Apuvälinetarvetta määriteltäessä arvioidaan asiakkaan toimintakykyä.
Apuvälinelainaus toimii fysioterapian tiloissa.

tämän tiedon löysin kuntayhtymän (kotipaikkasi) sivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 20:31

Kysypä sieltä terveyskeskuksesta kun seuraavan kerran siellä asioit.