tarvitseeko illalla rodoksella pitkähihaista vaatetta?

Avainsanat: ilta rodos pukeutuminen pitkähihainen paita vaatteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 20:54

Tulin juuri sieltä joten voin sanoa että tarvitset... minulla ei ollut joten piti lähteä ostoksille. Päivällä kyllä lämmintä, mutta illat oli vielä aika viileitä. Paikalliset sanoivat että on ollut tavallista viileämpää tänä keväänä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 20:33

Riippuu tietysti vuodenajasta mutta varaudu siihen kuitenkin sillä illat saattavat ollaaika viileitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 20:56

Kyllä sitä pitkähihaista sielläkin kaipaa. Hyvinkin ohutlaatuinen riittää. Päivällä kun on aurinkoa saanut, niin ainakin minulle saatytaa illalla tulla ns. pintavilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 21:09

Otan aina reissuun mukaan pikähihaista..jos illasta on viileää..Eli ota mukaan..illasta liikuessa voi olla tarpeen..pitkähihainen..
Ainahan kaupoista voi ostaa..jos ei ole varautunut pitkähihaiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 23:23

Ota vain mukaan kaiken varalta, aina on hyvä varata pitkähihainenkin matkalle mukaan. Ilmoistahan ei koskaan tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 11:19

Sehän riippuu sinusta itsestä,oletko viluista laatua...eihän se paljon paina matkatavaroissa.Etelän maissa usein illat viileitä vaikka päivät helteisiä jo vahjain keväällä.Travitsetko lentokoneessa pitkähihaista,minusta koneessa yleensä viileätä ja mieluummin pitkähihaista päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 20:27

Riippuu vähän siitä mihin aikaan sinne menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 15:06

Olimme parivuotta sitten siellä heinäkuussa, ja pitkähihaisilla ei tehnyt mitään...
Riippuu siis koska menet!