Juhannus lähestyy!

Kumpi tilanne on kohdallasi todennäköisempi?
crap.fi/images/archive/6506.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 18:04

eiköhän ne tavallisimmat juhannusmuistot ole siitä välistä

esimerkiksi tällaisia

valperi.blogspot.com/2009/06...annus.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 17:49

Halaan varmaan koivua.

Lähteet:
Luonnonrakkaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 18:27

Arnelisin että välimuoto jossain caravan alueella.Kohtuudella molempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 18:47

Nyt täytyy tunnustaa, että välivaiheessa olen. Mutten ympäripäissäni seikkaile missään. Juhannusheilaa halaan ennemmin kuin puuta. Tai mistäpä sen vielä tietää. Toivossa on ainakin hyvä elää. Valperin makkarat olivat herkullisen näköisiä, vatsaa rupesi kurnimaan.
Taidankin järjestää ikimuistoiset grillijuhlat ystävilleni, hyvän ruoan ja viinin merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:06

Teoriaosuus voittaa, nauttia luonnosta, vaikkakaan en lähde maalle (luulisin), Helsinki rauhoittuu jussiks, ja takapihalla vihreetä ja koivut vihertää, grillinaposteltavaa.... siinähän se...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:17

Vaikea sanoa varmaan koivua halailen :-) Meinaa beibi syntyy vasta heinäkuun alussa niin ei tota jälkimmäistä voi tehdä..tai no voi alkoholittomilla, mutta lopputulos on sama kun halailisi koivua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 20:23

Takuulla koivua, kukkia tyynynalle ja vuosikymmeniä toivomani toive täyttyy ,jos Jumala suo,
pääsen ensikerran Iso-Kirjan juhannusjuhlille tänne Keruulle, kotipitäjääni.
Kauaks ovat jääneet lapsuujan kokot, Seura saaren juhannus aatoinneen ja romanttisina oleva hääparinrin vihkiminen,Suvivirttä, laulamaan juhannuspäivänä ja se saa aina kyyneleet silmiini.
Monta eri kuorrrutusta on kakussani.
Gillimakkara kesän ensimmäinnen ja juhannuspyhinä pääseen vuosikymmeniin harrastamaan
mato-ongintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 13:48

jaa missä sit mennääkin ja mihin sit nojaillaankin on ihan auki .. ei siis hajuakaan mitä silloin on tekeillä , mutta kaikki ovet avoinna ja mieli myös .. jot aika näyttää .. jos pappitti laitat jussin jälkeen tuon samaisen kuvan , niin olen paaljoon viisamppi vastaamaan .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 14:06

Kyllä se on tuo koivu, kukkaniitty ja mieheni ojentaa minulle päivänkakkaraa.Siellä meillä mukana termarissa kahvia,eväät ja uimasimput.Ranta on vähän matkan päässä tuosta paikasta.Paljon niityllä voikukkasia joista valmistamme keltaisen kukkaseppeleen molemmille hiuksiin.Mieheni tekee oikein hyvän saunavihdan ,rannassa on nääs sauna.Iltasemmalla menemme saunasta uimaan ja kiukaalla on kuumia makkaroita .Niitä siinä välillä maiskuttelemme.Nautimme ilta auringosta. Jostain kaukaa kantauttuu hyvää musiikkia. Lähdemme katsataan onko siellä juhannus tanssit .Soutelemme pitkin järven selkää Musiikki tulee aina lähemmäksi .Ihanat tangon sanat kantautuu korviimme.Tuolla tuolla hihkuu bongari .Sorsaemo menee peräkkäin 12 pienen poikueen kanssa.Antaa juhannuksen tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 17:18

Noista kahdesta vaihtoehdosta, kumpikaan ei onnistu kohdallani.Johonkin juhannusjuhlaan voidaan ajella aattona. Sen näkee sitten. En ole isojen juhlien viettäjä. Pyhä mikä pyhä.
Niin. Ensinnäkään minä en suostuisi menemään juhannuksena metsään, saati sitten halailemaan mitään puita, toisekseen en tarvitse minkäänlaista puuduketta juhliakseni keskikesän valon juhlaa.
Kaikki mennyt aika on ollut niin värikästä, että nyt yritän olla kaikessa rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 20:24

Vettä sitä kuitenkin sataa, joten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 15:33

Mökillä halaamassa koivua, jota halaan muulloinkin kuin juhannuksena. Ja selvinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 16:54

Taitaa olla sellainen tuo juhannus, että isovanhemmat olemme lapsenlapsien vahteja!