Onko neutronipommi pudonnut Napsuun,jättänyt rakennuksen,mutta hävittänyt asukkaat?

Avainsanat: olenko ihan yksin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 12:16

Meillä ainakin ollaan hengissä. Olisikohan muualla Suomessa auringon paistetta joka olisi houkutellut napsulaiset puutarhaan. Kaikille iloista viikonloppua! Tavataan ensi viikolla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 12:16

Ethän ihan yksin et tiedäkkään kuinka moni seuraa.Taitaa olla vain väliaika.Ruuanlaittopuuhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 12:17

Ei ole iltayöstä oli vilskettä ja vipinää vielä yli puolen yön. Silloin monella on aikaa Napsutella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 14:01

Eihän tässä mitään pommeja niskaan ole tullut mutta kun ei kehtaa olla aina täällä "äänessä"...;D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 14:33

Olen seuranasi, juuri saavuin paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 14:52

kas kun kesä tulee ja kretonki ohenee,
niin vanhakin taas unohtuu tuonne raitille ihmettelemään pitkään piilossa olleita ihanuuksia

hämmennyksissään sitten ehtoolla muistelee menneitä ja saattaa vähän napsutellakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 15:18

Minusta tämä on nyt sopiva vauhti, kun koneeni toimii hitaasti ja hartaasi.
Kyllä meitä iltayön aikaankin oli pieni korttisakki koolla.
Minä kävin kuuri kuuntelemassa Marita Taavitsaista ja Jarmo Tinkalaa, tuolla Keuruun
vanhalla kentällä. Siellä oli jotkut markkinat.
Kesä verottaa ja hyvä onkin, luonnossa ja mökeillä on juuri kiireintä aikaa, niin
kaikki ei voi aina olla läsnä. Kirjoitellaan me kuiten silloin kun asiaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 15:20

Täällä lomalainen kävi taas vaihteeksi puutarhakaupassa ostamassa kärhöjä ja tuosuköynnöskuusaman sekä amppelimansikkaa Onnelaan niihin" marilynin suksiin" riippumaan. Tomaattien juurille istutin keltaisia samettiruusuja torjumaan tuholaisia ja nyt laitoin ruuan uuniin sekä otan kossua karpalomehulla. Häivyn kohta rantaan mökille saunomaan ja aloittelemaan kesälomaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2010 - 20:14

Kyllä evakkoon on pitänyt lähteä. Pihahommat kutsuvat, mutta nyt ne on tehty.