Sääkysymyksiä pk-seudulta(pääkaupunki)eka sadekuuro yllätti torikeikalla,mites muualla maassa voidaan,kuivin suin eikus jaloin?

Avainsanat: pakollinen sääkysymys kansalaisille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 15:02

niin kävi kuin aamulla manasin, eli kunnon kuuroja täällä pohjois-hesassakin,
siis jäivät tekemättömien listalle nuo aamuiset haaveet ja sain aikaa käydä ostamassa uuden kahvinkeittimen (siitäkin on puhuttu vasta puoli vuotta)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 12:18

Missä pilvet kulkee siellä sataa ropsauttaa. Aika herkässä on.Onneksi aurinko sentään näyttäytyi aamusella. Tuntui taivaalliselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 12:22

Lappeenranta lentoasema jossa parhaillaan kiihdutellää ja kokeillaan poliisin tutkaan huippunopeuksia. Viime vuonna mp 330km/h. valillä pilveilee ja toisinaan paistaa autinko. Kuivaa
Tuorein säähavainto: 29.5.2010 12:00 Suomen aikaa
Lämpötila 14,7 °C; kosteus 56 %; kastepiste 6,0 °C; etelätuulta 3 m/s; puuska 6 m/s; paine 1012,4 hPa; melkein pilvistä (7/8); näkyvyys yli 20 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 14:34

Kuivin suin ja kuivin jaloin, kylmää vain on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:24

Keuruulla oli iltapäivään asti sateetonta, mutta kylmää. Täällä oli kesän ensimmäinen markkinapahtuma ja aamupäivällä kävelin sinne,Marita Taavitsaiseen mm. esiintyi ja kultaisen harmonikkikailpailun voittanut Jarmo Tinkala.iltapäivällä. Sen reuusun jälkeen taivaan ikkunt avautuivat ja nyt on sees. Vaihtelevaa on kovasti. Mutta ei purnata.

Lähteet:
tämän lauantain kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2010 - 22:36

Puolen päivän jälkeen alkoi sadella ja sitä riittikin iltaselle. Nyt on ollut poutaa jo hyvän tovin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 22:40

Ei ihan kuivin jaloin olla sevitty tätä päivää...tuli yksi kunnon sadekuuro..aurinkokin on paistanut,mutta siintä huloimatta kylmää..