Aikooko kukaan napsulaisista käydä Kuopiossa asuntomessuilla?

Avainsanat: asuntomessutreffit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2010 - 17:52

Kyllä aion. Asuntomessut kuuluvat ehdottomasti joka kesä ohjelmaan. Tykkään sisustamisesta ja erilaiset rakentamis- ja sisustusratkaisut kiinnostavat kovasti. Monta kivaa vinkkiä oman kodin sisustukseen on vuosien varrelta messuilta löytynyt. ja toisaalta siellä yleensä huomaa myös ne asiat, mitä ei missään nimessä omaan kotiin halua.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Käyn itsekkin ja samoista syistä, kuin sinä. Moikataan jos törmätään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 08:34

ei käy Sirkkaliisa, on hvä asunto alla voisihan nittä miekenkiinnolla katsella, mutta en käy siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 08:34

Kyllä asuntomessut vetää puoleensa ainakin minua. Mutta tuskin niin kauas.Täällä on jossain vaiheessa hyvinkäällä asuntomessut.Sinne kyllä tulee mentyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 08:39

viimeksi kävin asuntomessuilla Turussa (siitä on jo vuosia enemmän kuin muistankaan) ja silloin totesin että mulle riittää ....

tuskinpa vieläkään tulen muihin ajatuksiin, eli enpä aio käydä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 12:15

En juurikaan käy asuntomessuilla, mutta poikkeuksiakin joutuu tekemään viimeksi Kotkassa. Kuopiossa piipahdan joka vuosi syömässä muikkuja Isä Camillon ravintolassa, joskus käyn hallissa, mutta sitten matka jatkuu. En aio käydä asuntonmessuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 12:35

Pari kertaa olen käunyt Kuusankoskella ja Lappeenrannannassa. Ei ole tarvetta lähteä niinkin pitkää matkaa ajamaan kun en aio asuntoa vaihtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 13:08

Rakennusmestari evp:nä en tarvitse moisia tapahtumia. Niiden historian aikana olen käynyt tasan kerran molemmissa loma-asuto ja asuntomessuilla. Ärsyttää ihmispaljous ja ämmien tyhmät kommentit. Ne eivät kokonaisuutta nää eivätkä ymmärrä. Pintakiiltoa ruotivat mikä taas minulle on sivuseikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 14:40

Jätän tänä vuonna väliin, vaikka hieno tapahtuma onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 17:53

Aikoo aika moni,joku käykin.

Lähteet:
ennuste

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2010 - 22:33

Tuossa ne ovat vieressä, mutta tuskin. Paha mieli siellä vain tulee. Ja - oma koti kullan kallis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2010 - 19:29

hienolla paikkaa ovat...muut olin jokus kauaan kaauaan sit eli muutamakymmenkiloa sitten ja totesin, et panik....huii sitä tunkuu , ei ollut mun juttu :)