Lauantaiaamua napsulaisille. Kylläpäs nukutti makeasti. Mitäs puuhailette tänään?

Avainsanat: koti puutarha matka harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 08:36

loma-aamua vain sinullekin

se ikkunanpesu pitäisi vihdoinkin saada tehdyksi
piharuohon kolmas ajokerta
ensimmäinen kesäteatterikäynti tälle kesälle (yksi harrastelijaporukka tässä kulmimilla)

nämä sillä edellytksellä ettei jostain illmaannu kaikelta pelastavaa reipasta sadekuuroa

muuta vapaavalintaista ohjelmaa ilmaantuu kokemuksen mukaan sen paremmin suunittelmatta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 08:31

Iloista aamua vaan sinulle ja muille napsulaisille.Kanta-Hämeessä ollaan ja aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja lintusetkin heränneet aika äänekkäästi.Oli sateen takia täällä niin hiljaista.Yöllä 4 + nyt 10+,että aika alhaisia on lukemat ollu.

Harkitsin ikkunan pesua yhdessä loorassa on miesten työ verstas.Eilinen meni soppailessa vantaalla. Katseltiin mitä markkinoille kuuku.Kukkia oli rekkakuormittain.Ei tule lähdettyä aurinkoisella ilmalla.

Kyllä tämä päivä menee kiitämällä kun lähtee ulkosalle.Yhtä sun toista tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 09:49

Älä viitti VV toivoa edes sadekuuroakaan(en ole unohtant viime-la "sade(rae)kuuroa"!Nyt menossa pikatorille,sitten Kumpula/Käpylän kyläjuhlille sit pitöis ehtiä palstalle...ja lopuksi illalla saunaan.Ohjelmaa edessä,joten nysse menee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 10:37

Hvää lauantaiaamua sinullekin Mariaana..
Nukuin harvinaisen pitkää,kun nousin vasta klo 9 ylös..Aamupala on nautittu..ja päivän lehti luettu..
Aurinko paistaa..lähden Santun kanssa aamulenkille.
Kasvimaa odottaa kitkemistä...että lähden kitkemishommiin..ja meinasn laittaa kesäkurpisan taimet ulos kasvamaan...Pitää suojata jos tulee hallaöitä..
Meinaan gillata pihvejä ruuaksi...poikakin tulee syömään....
Ei sen kummepaa ole tälle päivälle suunitteilla..Vaikka mielessä olisi kyllä kaikkea mukavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 12:11

Siivoukset hoidettu ja kauppaan lähdössä. Mies vielä töissä ja kun sieltä kotiutuu hurautamme mökille kahden kissan kanssa. Voi olla mainio näky, sillä kissat eivät ole vielä tänä vuonna käyneet kissojen "Linnanmäellä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 14:41

Niinhän se uinutti, tässä vähän mietiskelen mitähän sitä tänään syötäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 21:10

Puuhaili kaikkea lauantai päivään liittyvää. Kävi kesän ensimarkkinoilla.
Ja nyt suurin asia on tämän netin takkuamien, se vaihtaa kirjaimetkin miten sattuu,
Olen punainnen kuin krapu, harmista, jäi monta hauskaa kirjettäkin kesken ja hävisi taivaan
tuuliin. lltaan on potkittu, tytär Anne kävi, sisko Pirkko toi uusia raparperejä, aamulla leivon ison piirakan. Tervetuloa raparperipiirakalle Justus huomen aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2010 - 22:32

Ohjelmassa oli varaston siivous - ja se tuli tehtyä.