Mikä on amorinkaari?

Onko sinulla sellaista.

Avainsanat: amorinkaari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 00:59

Ylähuulessahan se kaunis kaari on. Siksi kai nimikin on sellainen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 00:40

eikös tuota ylähuulen yläreunaa sellaiseksi kutsuta,

onhan se jonkinlainen minullakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 00:43

Se on ylähuulessa keskellä oleva lovi tai poimu, miksikäs sitä sanoisin.
Taitaa minulta se kaari puuttua, kun ei liiemmin tunkua ole ollut, noita muita kaarteita
on kyllä sitäkin runsaimmin.
Sellainen ohjelmakin oli joitakin vuosia sitten TV.ssä, sitä piti Tiina Klemettilä(en muista varmaan oliko nimi oikein) se ohjelma oli nimeltään jotain Amorinkaari, siitä muistan sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 08:17

Siniset silmät ja punaiset huulet pettymyksen tuotaa juu...
Tai sitten toisinpäin. Punaiset silmät ja siniset huulet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 11:54

Ylähuulen kaarta nimitetään amorin kaareksi. Mitä kaarevampi/syvempi sitä kauniimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2010 - 22:26

Nenän alla olevan aukon yläreunassa se taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 23:53

Se on huulissa olava kaunis kaari..eli ylähuulessa..että ei tule vääriä johto-päätöksiä..