Mitä tarkoittaa kun kutsukortissa lukee: Black tie?

Avainsanat: black tie

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 00:37

pukeutmiskoodi

Black tie = smokki

(Smokin tai tumman puvun kanssa seuralaisella on joko yksiosainen tai kaksiosainen iltapuku tai juhlava housupuku. Iltapuku voi olla täyspitkä, nilkkaan ulottuva tai muodin salliessa lyhyempikin.)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2010 - 00:47

Vähäviisas on liian viisas, ei minä pärjää tässä taistossa, kunnia sille jolle kunnia kuuluu.
Valvomisessa kyllä pärjään nuoremmillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 00:51

Jeps,sieltähän pesee pukeutumisneuvoja kuin Kaarina Suonperän sinisestä sanaisesta arkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 08:48

Kyllä Kaarina osaa neuvoa. Vasta oli studio 55 ja katselin kuinka pitää pukeutua.Aina haukkuu kun suomalainen ei osaa puhua ,pukeutua ,ei mitään sivistyksen saloista.Voi voi niitä hienoja piirejä on niin vähän ei jää kaaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 09:27

Toinen tietolähde vähäviisaan vastausten lisäksi on "Käytöksen kultainen kirja". Olen sieltä silloin tällöin joutunut ohjeen hakemaan. Onnittelupuhe miehelle ja kukkaset vaimolle jne... Asiallinen teos. Kannattaa tutustua.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 09:55

Älkääs nytten...En usko "vähäviisaan" Kaarina olevan...;D.Oltiin muuten Teppo vainaan kanssa joskus armeejan leivis...

Lähteet:
mä olin lentäjän poika...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 12:08

Musta kraka =). Smokkia niskaan. Kaarina Suonperä varmaan taitaa etikettien salat, mutta toisten haukkuminen osoittaa sivistyksen puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2010 - 22:25

Smokkipakko.