Minä kävin tutkimuksissa tänään, ja lihaksesta otettiin näytepala, onko tietoa kauanko kestää Patologin lausunto näytteestä ?

Samalla otettiin verinäytteitä paljon labrassa klo 11.00 paikkeilla , ja lääkäri oli määrännyt niitä otettavaksi ja klo 14.00 lääkäri soittaa että pitää minun mennä uusiin verikokeisiin jo 10.6 vaikka sopimus oli 23.7. Minulla on lupa hermoilla ja kysellä asiaa, ei vaan jäänyt päähän miten niitä kyselen, Tyksin lääkärit ja hoitohenkilökunta ei koskaan vastaa, ja jos vastaa niin tunnin olet kännykässä roikkunut ja hyvää musiikkia kuunnellut. Sonera vaan tienaa

Lisätty: 28.05.2010 - 19:01

Kysyivät onko minulla kännykkä ja onko numero se ja se.

Lisätty: 01.06.2010 - 13:41

ida , on helppo heittää niitä kysymyksiä, jos vamma on paha, ja voi jäädä se kysymys kysymättä. Olen huomannut useasti että , ei vamma ole ihan rehti, jos mies harhateille eksyy.

Avainsanat: lihasbiopsia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 18:36

En tiedä yhdestä näytteestä mutta täällä oikeuslääketieteelinen ruumiinavauspäutäkirja on odotuttanut jo yli 8kk. Kaipa näytepalasta saa tiedon melko nopeasti. Muuten sonera tienaa normaalisti mutta vastaanottaja on määritellyt kokonaishinnan ja se tienaa mikäli odottelu ei ole ilmaista tai normaalihintaista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 19:39

Uskoisin, että tieto tulee ensi viikolla.
Tuskin sitä näytettä montaa päivää haudotaan. Olisiko lääkäri muistanut jotain lisäkokeita, tai labra tyrinyt jonkun?
Musiikki puhelimen luurista ei taida kuulostaa hyvältä, oli se mitä tahansa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 20:33

Parisen viikkoa siihen menee. Riippuu vähän siitä miten monta viikonloppua odotukseen mahtuu.
Ei ole kiva odotella, mutta niin se vain menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:35

Olisi kannattanut kysyä sieltä missä se otettiin. Aikataulut vaihtelevat paikoittain.