Heips.. onkos teillä ollut vuokra-asuntoja,oletteko ottaneet/varanneet ne niin ,että ette ole käyneet ollenkaan asuntoesittelyssä

vaan kuvien perusteella vaan? Voiko niin tehdä että kuun lopussa menee allekirjoittamaan asunnon ja suoraan muuttamaan sinne?ollenkaan sitä ennen ns.näyttämättä omia kasvojaan ennen sitä?

Avainsanat: vuokra-asunnon ottaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 19:19

En antaisi asuntoni vuokralle näkemättä vuokralaista.
En liion itse vuokraisi näkemättä asuntoa. Vuokraaminen on niin tarkkaa puuhaa taustojen tarkistuksineen, että tuollaista ei pitäisi päästä sattumaan. Vaikeuksia tuppaa tulemaan kaikista varotoimista huolimatta, saati sitten tuollaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 17:02

Jaa-a...Olikohan SINUSTA juttu tämän päivän iltalehdessä?...Siinä vähän vuokrailtiin asuntoa netin kautta ja nyt polliisi etsii vuokraajaa.... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 17:03

On ollut ja voihan tietysti näinkin tehdä mikäli se sinusta järkevältä tuntuu, mutta minä haluan nähdä mitä olen vuokraamassa tai ostamassa. (ei sikaa säkissä). Sehän on täysin sinun oma asiasi miten toimit, itsehän vastuun kannat

Lisätty: 28.05.2010 - 17:05

Tuon minäkin kysyisin Anonyyminä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 19:32

Jos minä vuokraisin itselleni kotia eli omaa asuntoa täällä suomen maassa, niin kyllä minun on se nähtävä vaikka kuvat kertoisivat mitä.

Mutta jos varaan lomaasuntoa ulkomailta vähäksi aikaa, niin ei sitä tarvitse nähdä. Siellä ollaan vain vähän aikaa huilimassa.

Jos taas olisin vuokraisännän roolissa, niin minä en vuokraa yhtään mitään tapaamatta vuokralaistani. Saatika taustoja tarkistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 20:23

Kuulostaa eriskummalliselta ajatukselta jo senkin vuoksi, ettei kukaan vuokraa asuntoa näkemättä vuokralaista. Jos tällaisia ilmoituksia todellakin on olemassa, niin se on varma huijausjuttu. Varmaankin tulevan vuokralaisen täytyy maksaa ennakkomaksu, joka katoaa olemattoman vuokraisännän taskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 21:12

En todella vuokraisi asuntoa..ilman näkemistäni..
Haveena on vuokrata asunto talveksi ...muutamaksi kuukaudeksi..jostakin etelästä..se kyllä pitää tehdä varmaan kuvien perusteella..ja suositusten..
Tämä on nyt vaan tämän hetken haave..aika näyttää,kun talvi taas koittaa..