Tiedätkö jonkin kysymyksen johon ei voi vastata "kyllä tai ei"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 15:17

"joko lakkasit hakkaamasta vaimoasi"

siihen on aika hankala vastata kyllä tai ei

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 14:15

Luulen tietäväni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 15:21

Vähäviisaan esimerkki taitaakin olla aika klassinen tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 15:32

Tämä kysymys kuuluu varmaankin siihen sarjaan:Kun kysyisin mikä on maailman tyhmin kysymys?
Tai tuttu kumpi ja kampi tappelu.
En Tertsi tarkoita, ett' kysymyksesi olisi tyhmä, minulla vain on nyt niin hitaat aivot,että ei ota
sanomaasi vastaan. Ajattelen missä se ajatus on ollut siihen asti kun se tuli minun päähäni.

Kelpaisiko jos vihittäessä sanoisi kyllä tai ei, pitääkö aina tahtoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 16:54

Nyt en ymmärrä.... suurin osa kysymyksistä on sellaisia, että siihen vastataan muuten kuin kyllä tai ei. Joten mitä ihmettä.... olen täysin pihalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 18:35

En nyt muuta kysymystä tähän hätään keksinyt, johon ei vois vastata "kyllä tai ei", kuin että: "mitä mieltä olet, tästä tai tästä", joihin ei voi vastata kyllä tai ei...joten tämänkaltaisiin mielipidekysymyksiin esimerkiks ei mielestäin voi vastata mainittemillas juu-ei vastauksil:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 19:27

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 19:29

En keksi mitään. Ajatus ei toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:34

Sen tiedän sanoa että kuulematta kysymystä ei ainakaan kannata vastata kyllä mutta ei myöskään ei. Nimimerkki: kantapään kautta oppinut.