Toivottelen kaikille hyvää huomenta ja mukavaa päivän alkua. Heh, mitä ruuaksi tänään?

Alan tässä juuri keittämään puuroa ja muutenkin valmistelemaan aamupalaa. Pullat on paistettuna. Väki nukkuu rauhallista untaan, vielä vähän aikaa. Kunnes aamuvirkut heräävät "sirkuttelemaan". Hyvää yötä myös. Muutaman tunnin päästä kaadun omaan sänkyyn.

Lisätty: 28.05.2010 - 17:13

Herättyäni keitin raparperi-mansikkakiisselin ja lämmitin kaalikeittoa pakasteesta. Huomenna olen virkeämpi taas vaikka mihin.

Avainsanat: taas alkaa päivä uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 16:56

Ikävä kyllä minun ruoka-annokseni on tänään todella laiha. Olen toista päivää vatsataudissa joten päätin pitää vesipäivän. Pientä hapollista Vichy-vettä mukaan, että suolat pysyvät tasapainossa mutta muuten vain vettä. Herkutelkaa te muut!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 06:47

Aamu se minullekin koitti pilvisen taivaan alla +8 asteen lämpötilassa. Nukahdin tuossa kahden aikaan ja nyt jo herännyt. Hymyilen mustarastaalle, joka takakenossa vetää matoa maasta ja jalat lipsuvat.
Niin, meinasi unohtua Huomenta vaan. Ruokana grillattua possun sisäfilettä lisukkeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 07:34

Huomenta sinullekin. Lääkärin tutkimuksissa pitää tuolla Tyksissä käydä ja Lindströminpihviä meillä tänään syödään , perunoita ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 09:21

Huomenta, tähän aikaan aamupäivää, nousin hyvillä mielin, katsoin joko yhteyteni on parantunut netissä, ei ole olin vihainen ,kuin Nasse setä, mutta avattuani Napsun (Joka toimii 10 min.viiveellä)
näin siellä mariaanin kysymyksen. Se ainoastaan sai minut hyvälle tuulelle, ninulla on samanlainen
pieni kipsienkelin kuva, jollaisena Mariaanan näen.
Ja sehän kertoo pelkkää sisäistäkin kauneutta ja hyvyyttä.
Jos saisin menisin papan pöytään ruokahöysteeksi, nutta itse laitan hirvenliha jauhelihasta
pyöryköitä, vihanneksia ja gefilusta kyytipojaksi. Jäkiruoaksi omenahyvettä ja ne pakolliset
marevanit.
Ne paistamasi pullat tuoksuivat tänne asti yöllä, ilmankos minua niin nälätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 09:23

Tuli just jyrsittyä peruna-ym maa. Lihakeittoa on kuulemma luvassa.
Niin ja hyvää yötä!Olet varmaan jo unten mailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 09:34

hyviä kauniita unosia sinulle ja oikein hyvää huomenta sekä hyvää viikonloppua .. itse lähden tällä kertaa valmiitten patojen helmaan ... ei siis tietoa mitä saan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:18

Täällä töissä meillä on koko talon väellä pizzapäivä, talo tarjoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 12:44

Myöhäiset huomenet, justuskin on kömpinyt pediltään ylös. Kauppaan suunnistaan parin tunnin päästä, en osaa vielä sanoa mitä keitän tänään. Jotain mitä sieltä kärryyn matkaani tarttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 15:49

Kyllä tuo iso annos ruishiutale puuroa maidon kanssa ja leipää kaveriksi on täyttävää ja pitää nälän loitolla. Taidanpa pistäytyä ulkona syömässä tosin sisätiloissa enkä tuossa sateessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:23

Iltaan on jo päivä ehtinyt ja totean että voileivin turvin meni tämä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 21:30

Kiitos vaan huomenet meni ohi..kun oli eka työpäivä loman jälkeen..
Minä tein lihamakaroni-laatikon...ja sama jälkiruoka,kun sinulla...raparperi-mansikka kiiseli...oli todella hyvää ihan tavallista ruokaa...