Milloin saadaan jälleen helteitä? Odottaako jokun muukin yhtä malttamattomana kuin minä.

Avainsanat: helteitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:22

Kyllä se sieltä ensiviikon loppupuolella tulee.Koita malttaa

Kysyjän kommentti

Vieläkin odottelen lämpöä. On niin kylmä. Tuulee ja sataa, myrsky ehkä alkamassa. Mutta jospa se kesä sieltä aikanaan saapuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:43

en oikein tykkää niin kuumasta mitä nyt oli , mut aurinkoa ja n.20 astetta ois ihan passeli minulle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:47

Kyllä jo saisivat taas helteet palata takaisin. Erityisesti toivon, että kesäkuun eka viikonloppu olisi aurinkoinen, jolloin monessa kodissa juhlitaan valkolakkia tai muun koulunpäättänyttä nuorta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 19:01

kaikki aikanaan ja toivottavasti kohtuullisina annoksina,

itselläni on melko laajat toleranssit, kesälämmöksi kelpaa kaikki 15 -35 C väliltä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 20:37

Tänään iltapäivällää alkoi jo aurinko kurkistella pilven takaa. Kyllä se viikonlopuksi kirkastuu ja lämpenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 20:56

No ei kovin hellettä,mutta sopivan lämmintä, en voi hyvin paahteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:43

Kyllä tulee mutta milloin. Muistan sellaisen kesän ,alko samalla tavalla satamaan näin samaan aikaan.Ja se jatkui yli juhannuksen .Olipa kylmää juhannuksenakin,vettä tuli kunnolla.Jos aurinkoa tulisi ei niin kuumaa tarttis olla .Mutta tasasesti kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 09:09

En odota huippuhelteitä, tasaisen lämmin kesä sopii minulle - myös sateineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 16:59

Odotan todellakin helteitä ja katselen kateellisena säätiedotuksen karttaa joka antaa Espanjan rannikolle + 29 astetta. Saisinpa olla siellä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:06

Kenpä tietäis sen, ken kertoisi uutisen... tulee kun on tullakseen. Nyt ei siltä tunnu että kovin äkkiä tulee.