Suositko kaasu, sähkö vai tavallista hiiligrilliä?

Avainsanat: grilli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:25

Kyllä se on se perinteinen hiiligrilli.Mökillä kiintaä sellainen ja istuimet ympärillä.Reunustoille voi tehdä kattauksen ja ottaa grillistä kuumaa ruokaa

Lisätty: 27.05.2010 - 17:37

Vaunussa aina hiilipussi ja sytytysnestepullo kun karavaanialueilla on yleensä grillipaikka nii seuraa alkaa tulemaan. Sekä pieni sähköparila jossa voi vaikka pihvejä tai lihaa kypsentää aivan privaatisti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:49

Meillä on sähkögrilli mutta miesjo kovasti perheen kokkina suunnittelee kaasugrillin hankintaa. Mökillä grillaillaan hiiligrillillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:49

meillä on kaasu , sekä kodassa ihan perinteinen puuilla lämmitettävä grilli , siinä voi myöskin loimuttaa kalaa , joka onkin erinomaista ... voi myöskin keittää aidot nokipannukaffeet ja muutakin hyvää tehdä .. mutta tuos kesäkeittiös on kaasu sekä tupa-autossa myöskin gremmer grilli joka toimii kaasulla myöskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 18:53

Tavallinen hiiligrilli on paras. Sillä minäkin aina grillaan, mutta jos sellaista ei ole saatavilla, niin kyllä kaasugrillikin on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 19:01

Kaasugrilli on minust ihan ehdoton ja paras;kaupungin osassamme on avotulen teko kielletty,joten kaad
sugrilli ainoa sallittu sähkön ohella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 19:03

paras grilli on se joka kulloinkin on saatavilla, kaikkia noita tulee käyteltyä jonkin verran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 20:35

Hiiligrilli on ylivoimainen ykkönen. Makkaratuotteet tulevat kaikkein parhaimmaksi. Toisinaan käytössä on myös kaasugrilli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 21:00

Mökillä hiiligrilli on käytössä ja hyvää tulee. Maiskis ja tulista tulista ja makeaa sinappia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:14

Kaasugrilli. En vaihtaisi pois. Saa samalla haudutettua myös vihannekset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:54

Meillä sähkö tai puu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:17

Kaasu on meillä todettu hyväksi. Ennemmin oli sähkögrilli mutta se ei ollut niin hyvä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:05

Vanha on sähköinen ja uusikin tulee sitä olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 23:16

Toinen kaasugilli on käytössä..on ollut tosi kätevä...Olemme siinä savustaneet kalaa..savustus-laatikossa sopii juuri gilliin..ja hyvää tulee..ja kaikki muut herkut tullet hyviä..mitä on gillattu..