Monestiko olet nurmikon jo tälle keväälle leikannut?

Avainsanat: nurmikon leikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 18:04

yhden kerran oon eläissäin nurmee ajanut ja silloinkin isäntä meni sen parturoimaan välittömästi ...no kieltämäti se oli hieman hassun näköinen...ja tänä vuonna hän jo on sen jo ajanut pariinkin kertaan...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:22

Yhden kerran on tullunna ajettua vasta nurmikko tämän vuoden puolella, kun tään taloyhtiön kaikki koneet olivat/ovat sanoisinko ettei kesäterässä, vaan talviterässä:) Joten otin tään ihka ite ihmisvoimin työnnettävän vararakoneen varakoneen käyttöön... saas nähä oiskos nuo talon koneet jo huolettu kun näyttää siltä, et ainakin viikon sisään pitäis tuo takapihan nurtsi saada parturoitua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:39

Kyllä sitä pentuna tuli tehtyä yli halujen, mutta nyt huoltofirma hoitaa tuon asian

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:52

Itse en kertaakaan, mutta poikani kahdesti (pientä palkkaa vastaan tietysti).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 19:04

kahteen kertaan ja kolmas taitaa olla edessä heti kun paikat vähän kuivahtavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 20:28

Kerrostalossa kun asun, niin muut leikkaavat. Täällä mökillä on pihalla aika paljon kalliota ja mamma vetelee tupsut siimaleikkurilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 21:04

Eipä ole nurmikkoa,eikä minusta leikkaajaksi, vedän vain sateen jälkeen vastaleikatun nurmen tuoksua siinä minun osuuteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:16

Kaksi kertaa ja aina kasvaa.Tää sade oikein sitä kasvattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:03

Vasta kerran ja jo uutta ajoa kaipaa, mutta ei tarvitse hätäillä näillä sateilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 00:28

2 kertaa..ja vielä keräävällä leikkurilla..että olen saanut laittaa ruohonpätkät kasvipenkkien väliin katteeksi..että ei rikkaruohot heti ala kasvamaan..samaten olen laittanut marjapensaiden juurille ja orapihlja-aidan juurille..maatuvat sillä vuodessa..eikä kasva rikkaruohot...ihan hyvä konsti jos on keräävä leikkuri olemassa..
On kyllä vähän kömpelö käsitellä,kun tulee aika raskaasi,kun keräyslaatikko täyttyy..
Vai olisiko niinpäin,kun ikää tulee voimat vähenee???No jompi kumpi..ei sillä ole väliä,kun saa vaan ruohonsilpun keräys-laatikosta ulos..