Onko sinulla tapana hakea torilta tuoretta satoa? Mitä matkaltasi kulkeutuu kotiin.

Avainsanat: tori ostoksia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 19:33

Käyn melkein päivittäin torilla,palaan yleensä aurinkoiselta myyntipöydltä valkattujen tomaattien ja rapsakan salaattikerän kanssa,kunnes omalta palstalta heruu salaattia.
Olen kasvanut torin reunalla ja pitänyt torikauppaa itsestäänselvyytenä.Myöhemmin marjat ja muut herkut kerääntyy mun torikoriin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:40

Tori on niin lähellä että ilman muuta ja siellä tapaa tuttujakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:54

Tori on mukava paikka ryystää kahvit ja katsella ihmisiä ja torielämää. Tyypillisin ostos torilla ovat mansikat ja herneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 19:08

kyllä se torilla käynti on enemmänkin sellainen sosiaalinen tapahtuma, harvoin sieltä muuta viitsii kantaa kuin marjoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 21:09

Hakanimen tori oli vaki paikkani, monta kertaa kesässä käydä ja tulihan sieltä aina hyvää salaattia, tomaattia,kurkkua ja mansikoita mm. otetuksi. Nyt täällä Keuruulla on tori pieni ja kuulemma kesällä
kaksi kertaa viikossa auki. Tulee siellä käytyä, mutta on niin maalaiskaupunki, että tuttavilta saan varmaan kesäsatoa. Toivossa odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:01

Torihan on se kesän kunkku.Jos vielä sellainen on.Kaupat syö kaikki pienent pois.Minusta aivan ihana paikka ja seurustelumuoto ,kesäinen tori. Siellä sellaista mitä mistään muualta ei voi ostaa.
Ainakin omia kasvatuksia ja paljon muuta ihanaa. Teen kerran reisun tuonne kauppatorille ja hakaniemeenkin.Käyn samalla risteilyllä siinä ympäristössä. Junalla oikein helsinkiin.Kauppa hallissa täytyy poiketa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 00:18

Kyllä olen nyt käynyt torilla..ostamassa tomaattia ja kurkkua...ja on aina niin ihanaa,kun näkee ystäviä, kertoa kuulumisia..ja juoda torikahvilassa kahvit..
Joka kuukauden,ensimminen tortai markkinat Kotkan torilla..pitäisi olla ainakin vapaapäivä..niin voisi mennä käymään..
Onko se vapaapäivä??
Tänään kun aloitin työt loman jälkeen...jo alkoi puhelin pirisemään..voisinko otaa sitä sun tätä työtä vastaan..ja kun ei osaa sanoa..että ei käy...
En ymmärrä miksi on puute työtekijöistä..vaikka paljon on työttömiä..
Ei kyllä vanhusten avustus homma kiinosta nuoria..
Taas tuli ylimääräistä,mikä ei kuulu kysymykseen..
Menen markkinoille Kotkan torille torstaina..en ota töitä silloin,kun on kunnon toripäivä..