Mistä hankit parhaat uudet perunat kun se aika tulee?

Avainsanat: parhaat potut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 19:12

naapuri tuo mökiltään (jossa on orjatöissä) ,

vastineeksi lykkäilen vähän lumia hänen käytäviltään silloin kun sitä sattuu tulemaan

(tämäkin taitaa olla sitä harmaata taloutta ?)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 17:42

Ilmanmuuta torilta kuin juureksetkin ja myöskin tuoreita mansikoita joilla pääsee herkuttelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:55

Samasta marketista kuin muutkin ruuat. Viime viikonloppuna jäi uusien perunoiden osto vielä aikeeksi kun kilohinta 16.95 hirvitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 19:44

Toivottavasti omalta palstalta,mutta onneksi varuiksi on Hakiksen tori olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 20:26

Kyl mää taira käyrä Turu toril potui ostelemas kute kaik muutki juurekse ja vihannekse. Saa sielt sit herelmii, marjoi ja silli. Sit käyrä pystykahvil tietenki ja iha keskel torii. Puhutaa kans puolimitte järkevii. Ussemp tunt siin hurahta.

Lähteet:
musitilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 21:14

Naapurit tuo ja kauppa vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 00:06

Torilta,kauppiaalta joka kasvattaa siikliä.Ovat vertaansa vailla. HYvää silliä ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:02

Parhaat tulevat omista ämpäreistä, mutta toiseksi parhaat ja ne ensimmäiset ostetut tulevat Prismasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 00:36

Kyllä kaivan käsikopelolla..eka perunat omasta maasta..kun ei raaski varsia nykiä..kopeloi..koska on joku kova pallukka sormissa...kun tarpeesi kopeloi...kyllä potut saa keitettyä..eka kerran...senjäkeen voi olla vähän rohkeampi..ja vetästä..koko varren ja kuokkia potut..turha pelkää multaa kuokkia..pitää ensin varmistaa..että ei tule pettymyksiä..