mut tietääks kukaan et jos joku tykkää jostain jutusta niin joss se ei saa sitä niin suostuuko se mihinkää enää? mä en ainakaa

Lisätty: 31.08.2008 - 14:53

;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.08.2008 - 11:13

Parahin helkkuu24. Suosittelen sinulle lämpimästi konekirjoitustaitojen kehittämistä tai vastaavasti tekstinkäsittelykurssille osallistumista, vaikka kansanopistossa, sen verran vaikeata oli tuon lauseen ymmärtäminen. Ei mitenkään pahalla, ota tämä enemmänkin isällisenä neuvona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2008 - 11:48

parahin anonyymi ja taidan tietääkkin kuka : )
jos pidät jostakin asiasta etkä voikkaan sitä saada, niin suostutko vaihtoeho B:hen vai unohdatko koko jutun jos et vaihtoehto A takaan saa.

en mä varmaan heti suostuis muuhun, mutta olen taipuvaista sorttia, niin enköhän sitten lopulta suostuisi johonkin toiseenkin vaihtoehtoon. on se asia nyt melkein mikä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 13:44

Riippuu aika paljon siitä, että miten suuresta asiasta on kysymys.

Jos esimerkiksi minä haluaisin matkustaa Kiinaan, mutta ystävä haluaisi vain Tallinnaan, niin suostuisinko siihen. Voisin suostuakin ja lähteä sitten myöhemmin Kiinaan muussa seurassa.

Mutta, varmaan kyse on jostain ihmissuhdesolumusta..? Vaikea vastata näin vähillä tiedoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 15:22

kyllähän minäkin luulin silloin nuorena,että en suostu mihinkään jos en saa sitä mitä halusin.nyt kun ajattelen,olen joutunut suostumaan vaikka mihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 17:11

Eihän sellanen oo kaveri eikä mikään, jos sellasesta suuttuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 23:03

Duoda, duoda.... kuka tahtoi tehdä kenelle mitä? Ja miten sinä siihen liityit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2008 - 08:29

Niinkuin helkkuu24 varmaan huomasitkin vastauksista, meillä vähän vanhemmilla oli isoja ongelmia ymmärtää oikein kysymystäsi. Kas kun me ollaan silleen yksinkertaisiksi opetettuja, että pilkulla erotellaan samassa lauseessa olevia eri asioita ja niist asioista puhutaan ainakin ekalla kerralla nimillä eikä pronomineilla. Hyvää tahtoa ja yritystä kuitenkin löytyi kiitettävästi ja toivottavasti sait myös vastauksia siihen mitä oikeesti halusit kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 08:10

Täytyy osata tehdä kompromissejä.Aina ei saa siä mitä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:15

Voisitkos tarkentaa tuota sinun vastaustasi tai edes kirjoittaa se edes selkeämmin. Minä en oikein ymmärtänyt sitä.